Zojuist een aankoopsbon thuis gehad van Microsoft betreft aankopen van mijn Day One van 22 november . Heb hem inmiddels al verkocht maar is wel goed nieuws voor de koper-)
Ms.es en .fr hebben nog wel voorraad, ms.de nog steeds niet Ms.es zegt van wel, maar 1 pagina verder zeggen ze dat er geen beschikbaar is
Ik heb hem ook nog op pre-order staan op amazon.fr geschatte levering is 14 December volgens de bevestigingsmail.
van facebook geplukt Weet niet of je hem al hebt, maar dit kreeg ik net te horen van iemand die bij het distributiecentrum werkt: : Xbox One door Centauri » do dec 05, 2013 3:02 pm Duitsland heeft vannacht weer consoles, games en toebehoren toegeleverd gekregen. Waren er wel minder dan bij de launch, maar toch genoeg, dus wie er nog wil moet er snel bij zijn !
Ik heb hem op 1 december op Microsoft store.de besteld maar nog steeds niets ervan gehoord.Zelfs niet een verzend datum ofzo vind het best raar.
Na lang zoeken naar verschillende aanbieders zag ik dat de levertijden met de dag veranderde. Dan was Spanje het snelst en dan weer Duitsland. Heb uiteindelijk mijn. Heb uiteindelijk via http://www.xboxonematch.nl/xbox-one-kopen/ steeds alles in de gaten gehouden en me X1 gekocht. Dinsdag binnen gekregen. BTW. zij vergelijken ook de prijzen van de spellen, en die verschillen ook aanzienlijk.