hahaha zie het nu ook staan. Ik zie wel welke eerst word verzonden. Dan annuleer ik de ander. Is toch gratis. Staat nu wel Stato: In corso Spedizione. (Status: Lopend scheepvaart) In plaats van backorderd bij .fr
Toch twijfelen nu) Wat is er eigenlijk speciaal aan die Day One versie? Is het enkel wat bonus DLC, het achiev en de controller met Day One skin ofzo?
Super bericht ontvangen vandaag. Overigens vertaald via google.. " We zijn blij om u te informeren kunt, dat de volgende goederen eerder dan aangekondigd kunnen worden verzonden: "Xbox One - Premium Bundle waaronder Call of Duty: Ghosts (DLC)" Verwachte levertijd vorige 24 December 2013-27 december 2013 Nieuwe Verwachte levertijd: 10 December 2013-11 december 2013 Voor meer informatie over uw bestelling, zie "Mijn account" op onze portal pagina (http://www.amazon.de). "
Net mailtje gehad van Saturn Kleef... De bestelde xbox one is binnen!!!! Helaas kan ik em, door omstandigheden, pas morgen ophalen.... Jippie!!!!
Ff langs de mm gegaan ze hebben nog geen nieuwe binnen gehad sins de 9-11.....dat is positief want dan zal elke dag er een nieuwe lading binnen komen... En dit heb ik van een Duits forum: " Hab grade mit Otto telefoniert die Konsolen sind wohl da ! und gehen in den nächsten tagen raus ! Zu mir sagte die junge Dame das die definitiv bis Weihnachten da ist. Aber wohl schon früher. Das deckt sich dann mit dem 16 Egal ich freu mich " Dus verwacht het ook elke dag bij de mm
Een ode aan mijn groten ouden vriend de 360 geweldige console alleen de eerste ronden cirkel om en spel vervloekt maar online gehackt bel je microsoft een week en opgelost live geweldig iets online gamen zonder enig problee,