Nou van die post ervoor kon ik echt HELEMAAL niks maken. Als je niet als 150 posts had, had ik gedacht dat je een bot was die autotranslate gebruikte...
Bullshit, ondanks autocorrect ben jij uiteindelijk diegene die op "enter" drukt. Jij hebt alle controle over datgene en hoe je het post.
Ik heb net nog een keer met vrienden dubbel gelezen om deze post. We probeerden er iets van te maken.....lange tijd niet zo hard gelachen
Net opgehaald bij Saturn Kleve. Ze hadden er nog 10. Weet niet of deze gereserveerd waren, maar dat zal wel.
Ze hebben daar volgens mij wel een andere actie. Controller plus play and charge kit voor €59. Dus die heb ik gelijk ook meegepikt.
27-11 xbox one op amazon.de besteld, hij zou 24-12 binnen komen maar heb vandaag een mail gekregen dat dit vervroegt is naar 10-11 december. alleen beetje jammer dat er dan niemand tuis is om hem aan te nemen, heeft iemand hier een oplossing voor?
Voraussichtliche Lieferung Dienstag 24. Dezember 2013 - Freitag 27. Dezember 2013 Ik ben nog op 24 december... de 25ste besteld..