VORAUSSICHTLICHE LIEFERUNG Dienstag 10. Dezember 2013 - Mittwoch 11. Dezember 2013 ik heb wel de xbox one met cod editie misschien maakt dit verschil. maar mijn neef heeft dezelfde 1 week later besteld en heeft nog geen mailtje. misschien heb ik geluk ^^ maar de kans is groot dat ze paar keer voor gesloten deur gaan komen
Als je UPS hebt, dan kan je je afleveradres altijd wijzigen. Bijvoorbeeld naar je werk of school, of als het niet anders kan naar mij
Vandaag de Xbox One Day One van Davey666 overgenomen. Top Davey! M'n schoonbroertje is helemaal in de zevende hemel. FIFA14 werkt ook gewoon met zijn Gamertag ondanks dat jij die al had gedownload.
Zijn er nog winkels open op Zondag in Duitsland? dan rij ik er morgenvroeg wel ff langs om te kijken of er nog wat liggen.
Saturn, ik zou ze afbellen voor je gaat. Eerst in aachen daar liep iemand net met de laatste weg en daarna door gereden naar de volgende en daar hadden ze nog 4 FIFA bundels wel 529 euro 4 euro duurder dan de advies prijs lol
Die zijn toch allemaal dicht? ik heb proberen te bellen. welke saturn is dat geweest? Ondertussen een boel duitsers aan de telefoon gehad..... weinig succes.... alles weg.
Missie geslaagd! Bij alle mediamarkten die ik had gebeld was de Xbox uitverkocht. In Stuttgart net het laatste exemplaar misgelopen .. Uiteindelijk in Koblenz bij de Saturn terecht gekomen, daar hebben ze nog een kleine voorraad (ongeveer 9): Spoiler Het gaat hierbij enkel om de FIFA 14 bundel, die gaat daar over de toonbank voor €529,-
Dan hebben ze in Stuttgart nieuwe gehad, maar top dat je er 1 hebt Al denk ik dat je blijer bent met je auto dan je xbox
De auto die ik moest halen is helaas niet voor mij. (Zou wel mooi zijn, het ging om een nieuwe 2013 BMW 335i) Benzine was gelukkig op de zaak. Ik moest naar Stuttgart (auto ophalen), dat is nog wat zuidelijker Meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om een Xbox mee te nemen.
Wellicht morgen een ritje. Iemand geintresseerd in een Xbox one als er meerdere zijn? Onkosten vergoeding €50,- stuur maar PM. en uiteraard geen garantie dat ik er daadwerkelijk ook 2 kan vinden mochten er meerdere geintresseerde zijn gaan die kosten wel omlaag uiteraard....