1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    volgens mij is het meer de twijfel in plaats van geklaag. Het is natuurlijk een punt die je mee moet nemen bij je beslissing. Deze beslissing is niet voor iedereen makkelijk om te maken. Kan me goed voorstellen dat mensen hier flink over twijfelen
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee het is echt niet te begrijpen dat iemand een stukje duidelijkheid en zekerheid wil hebben wanneer het om bedragen als 500 gaat.:emo: En het feit dat er genoeg mis is gegaan met de 360 voor vele mensen, maakt dit punt alleen maar minder sterk idd...mjaaaaa...ok.

    Iedereen hier die de twijfels niet kan vatten, die zou dus gewoon eentje importeren? En stel je krijgt problemen met de disc drive of iets anders en hij moet terug. Long story short...MS zegt tegen jou dat je een adresje moet regelen in Duitsland....en dan? Heb je die niet? Pech voor jou, succes ermee.

    Welnee totaal niet te begrijpen dat mensen dan flinke twijfels hebben en duidelijkheid willen zien. Mooi dat die regels er zijn over Europa, maar je hoeft Molly's verhaal maar te lezen en het is duidelijk dat het allemaal niet zo simpel ligt.
     
  3. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    ben het met je eens hoor. ik heb de X1 ook nog niet vanwege dit punt.
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem via amazon.de besteld, als ik een duits adres moet hebben geef ik gewoon het duitse filiaal van mijn werk en laat ik het mijn collega weten . :+
     
  5. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik kan van elk product wel een negatief verhaal vinden, waar iets niet werkt. Dan moet je nooit wat aanschaffen.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies man. Stel het blijkt bij Amazon heel gemakkelijk te gaan, in de zin van dat zij een nieuwe Xbox gewoon naar je opsturen, dan is het voor mij geen probleem om eentje te importeren in 2014, als het nieuws ook waar is voor Nederland.

    Maar dat is het hem al gelijk. Stuurt Amazon een nieuwe naar je op of gaat die juist direct door naar Microsoft?
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat je ook kan doen is rij naar Duitsland en haal bij Saturn een XB One, mocht ie kapot gaan dan breng je 'm weer naar Saturn en het word opgelost.
    Uiteindelijk kom je dan wel weer bij Microsoft (Reparatie centrum)
    En gaat Microsoft echt moeilijk doen dan zet ik de rechtsbij verzekering erop en dan word het echt wel opgelost! :lol: Ik maak mij dus echt geen zorgen._0/:9
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. Ik heb 'm in Aachen gekocht dus ik rij rustig terug naar Aachen mocht er iets met m'n One aan de hand zijn..
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als het via die weg moet heb je hem terug nadat hij hier in de winkel ligt. Ik begrijp dat Kabuto er problemen mee heeft, zelf zou ik die niet hebben, maar ik kan begrijpen dat hij geen zin heeft om het probleem via instanties te regelen mocht er een defect zijn en mocht de reseller / MS er moeilijk over doen.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is absoluut een mogelijkheid, maar wel kut. We zullen dan denk ik naar Leer moeten gaan, dat is volgens mij het meest dichtbijzijnd. Volgens mij is het dan nog goedkoper om hem op te sturen naar Saturn of Amazon als hij toch weer bij MS repairservice terecht komt.

    Idd Gforce, ik prefereer veel meer dat UPS de console komt halen en die direct naar MS gaat en UPS de boel ook weer terugbrengt, zoals met de 360. Kijk mocht het nieuws ook over Nederland gaan, dan zal ik over gaan op importeren en dan neem ik die minder leuke risico's erbij.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  11. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    Of koop gewoon een console in de winkel, ga naar media markt ofzo in duitsland als er een probleem is rij je met je console terug en ze regelen het wel voor je!
    Zo heb ik de mijne gekocht in de auchan in Frankrijk, dit ik een klein uurtje rijden van bij mijn, ik daar dan ook duidelijk gevraag, wat ik moet doen bij defect, ik kon hem dus naar daar opsturen of hem brengen en zei regelen de rest, als je natuurlijk in een MS store koopt. Kun je blijkbaar nergens heen of met veel moeite, dus zelf naar een winkel gaan geef mijn meer rust :) gelukkig loop het bij mijn nog altijd goed, maar mocht er toch onverwachts iets mislopen weer ik waar naartoe
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Voor degene die de One ergens in Duitsland hebben gekocht en laten verzenden: Hoelang duurde het vanaf het moment van verzendbevestiging voordat jullie hem in huis hadden??? Die van mij word met DHL verstuurd, misschien dat dat ook nog helpt.
     
  13. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Bij mij duurde het maanden :p


    Sent from beyond.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom? Ik zou een console ook nooit in het buitenland halen. Er zijn hier al meerdere leden met een defecte X1 en PS4. De klantenservice van MS is er hier niet op voorbereid dus je moet terug naar de winkel. Ik heb zelf geen auto, dus moet er niet aan denken wat voor een potentieel gezeik dat kan opleveren.

    Daarnaast wil ik een stuk hardware wat ook gewoon in mijn eigen land netjes wordt ondersteund.

    Dat andere mensen daar anders in staan is natuurlijk helemaal prima. Echter dat houdt niet in dat het niet willen importeren van een X1 en balen dat ie niet gewoon in Nederland is geen valide keuze is.
     
  15. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    eigenlijk valt hier niet over te discuteren he, ofwel importeer je een xbox one ofwel wacht je tot hij in nederland is! loop daar niet over te janken!
    dit is een keuze die je zelf maakt en dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken!

    meerdere leden met een defecte x1?? ik weet van 1 iemand met een defecte disk drive!
    nogmaals je bent vrij in je eigen keuze! maar dan moet je gewoon accepteren dat je heb later zal krijgen!
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn er 2 volgens mij en iemand met een kapotte Kinect.
     
  17. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hij mag die van mij wel overkopen, zit nog in de seal! :+
     
  19. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat je dan moet stoppen met klagen. Je hebt de kans om alsnog te importeren en wil daar niet aan, omdat er wel eens een defect product tussen zit (bij welk product niet). Ieder z'n eigen keuze.
     
  20. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 8 stuks uit Duitsland gehaald, allemaal werken ze perfect!
    Getest en wel.

    Gewoon importeren, niks mis mee
     

Deel Deze Pagina