1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    *Sorry, had niet door dat dit simpwel weg een site is die de links post naar de webshops*
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2013
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ze kunnen idd beter bij jou kopen of niet?

    Die site laat alleen zien waar je kunt importeren. Verkopen verder niks...
     
  3. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk heb je man ! Welke winkel was het en waar, misschien ga ik ook wel eens een ritje maken volgende week.
     
  4. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals je ziet aangepast. Van jou overigens geen reactie meer gekregen vriend! jij had er 1 kunnen hebben voor maar €50,- meer! jammer man.
     
  5. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Mediamarkt in Dusseldorf
     
  6. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ze zullen er heus wel aan verdienen want er wordt overal reclame voor gemaakt.
    zoals hier.
     
  7. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    tip stop met die gasten aandacht te geven die consoles importeren en dan met grote winsten te verkopen! dit is hier een gamesite geen handelsite! of je moet het maar bij te koop laten zetten! geef die mannen toch gewoon een BAM! ze komen enkel hier om consoles te verkopen! laat die gasten toch niet zomaar hen gang gaan!

    maar als ik een eerlijke te koop zet ,met FIFA14 staat het er geen 1 dag online en staat er een slot op! omdat het een DLC code is, maar ik ben niet zo laf dat ik iets ga verkopen die gebruikt is, want het is zelfs nog volledig gesloten! maar dat mag niet!! maar gasten die hele pakken xbox ones kopen en met afzet prijzen ze verkopen, en aanprijzen in een verkeerd topic! dat is wel toegestaan! GOED BEZIG! xboxwold.nl
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Heb we een speciale thread voor. :)
    Als je ergens niet mee eens bent.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=20258&page=101
     
  9. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Naast xboxen kun je bij mij ook meditatie cd's kopen! wellicht iets voor jou?
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ga gewoon weg en blijf weg tot de volgende console er is.
     
  11. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je daar ook een handeltje in? hoop dat je eens goed tegen de lamp loopt vriend, ipv te stoefen met je winst, ga werken gelijk iedereen! dan kan je uw geld zelf verdienen ipv mensen af te zetten!
     
  12. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    wat ben jij een mongool zeg haha, iemand die niet werkt kan denk ik geen €5000,- neerleggen om die xboxen uberhaupt te kopen he.

    Ik snap best dat je gefrustreerd raakt omdat jij nog geen X1 thuis hebt staan. maar blijf wel gewoon nadenken, er wordt hier helemaal niemand afgezet, het een vrije keus om centjes aan mij te komen geven in ruil voor een xboxje. heb niemand gedwongen, nee sterker nog! ze bedanken me zelfs en zeggen: ''Mocht je er straks nog meer hebben, geef dan een belletje heb nog een vriendje die er ook 1 wil!''

    Ik wens jullie allen succes toe in de grote mensen wereld!
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind dat schijnheilige gedoe hier ook tenenkrommend. De maatschappij loopt op vraag & aanbod. Wil je geen € 600,- betalen voor een Xbox One. Dan doe je dat toch niet?

    Wat een moraalridders lopen hier rond zeg. Ongelófelijk.
     
  14. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Het zou pas 'afzetterij' worden als er in heel europa en daarbuiten geen xbox one meer te verkrijgen is.

    mensen die de makkelijkste weg willen moet nu gewoon wat meer dokken, eigen keuze toch?
    Goed economisch inzicht kan je het noemen, als ik dat geld had, kocht ik er ook 10.
    Handel is handel
     
  15. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus, kunnen mensen stoppen met topic vervuilen en pronken over hoeveel ze verdiend hebben erop.
    als gamer zou je andere gamers de kans moeten gunnen om er ook eentje te kunnen aanschaffen voor de normale winkelprijs, en niet meerdere kopen zodat de ander het misloopt puur voor winst.

    ontopic.

    ik rij dus de 24ste naar duitsland, vertrek vanaf rotterdam en rij eerst naar sittard, vanaf daar ga ik door. ben vandaag gebeld maar kon niet opnemen maar zou alleen maar kunnen betekenen dat er dan eentje voor me klaar ligt.
    verder zou ik er geen problemen mee hebben als ze er meerdere hebben om er dan mee te nemen voor gasten hier die niet beschikking tot auto hebben. maar goed, ik ga niks voorschieten. meerijden is helaas ook geen optie (dagje uit met de vrouw:D ) mocht iemand interesse hebben en het zelf willen voorschieten en je woont dus tussen rotterdam en sittard, let me know, en uiteraard geen extra geld nodig, ik ga er toch al heen
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Punt 1.
    Niemand word gedwongen om €550,- of meer te betalen voor een Xbox One.
    Dat is allemaal vrijwillig. Dat BekSide er de moeite voor doet om die dingen in DE op de kop te tikken, en in NL te verkopen zijn zijn eigen zaken.
    Ik zou het persoonlijk, als ik de mogelijkheid had, ook zo aanpakken.
    Vraag en aanbod, 1 van de basis dingen van de economie.

    Punt 2.
    Er worden geen codes verkocht via XBW. Simpel. Deze keuze hebben we gemaakt om fraude uit te kunnen sluiten. Dat jij niet zo 'laf' bent om een gebruikte code te verkopen geloof ik wel. Maar zijn alle gebruikers zo eerlijk?
    Ik betwijfel het. Daarom is de beslissing op die manier gemaakt.
    Vandaar dat jouw topic gesloten werd. Codes kun je beter via Marktplaats verkopen, volgens mij.

    GOED BEZIG! opeltwintop2007.

    Vanaf hier gaan we ontopic verder. Mocht je toch nog ergens mee zitten, mag je me gerust even een PM sturen.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind ik zo'n achterlijk argument. Dus dan zou Apple ook zijn producten tegen kostprijs aan de Apple fans moeten verkopen? Het is toch één Apple commune? Hoe kortzichtig sommige mensen toch kunnen zijn..

    /edit: Excuses voor deze post Graveheart. Zag je edit pas nadat ik dit geplaatst had. :+ Mag 'm ook verwijderen als je wilt.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laten we nogmaals meer even goed nieuws quoten.


     
  19. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten goed nieuws, maar voor zover ik zie is het tot nu gelukkig maar met twee mensen mis met hun console dus hoop dat verder niemand problemen heeft. voor de twee die wel defect hadden, laat ons weten hoe het verloopt met reparatie/nieuwe levering, kunnen mensen die willen importeren ook gerust zijn
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Iemand???

    Aub geen troll antwoord.
     

Deel Deze Pagina