Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    DHL is gewoon klote. Had laatst een pakketje dat binnen Nederland met DHL verzonden werd en dat had wel 8 verschillende sorteercentra gezien...
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    KUT! :x:'-(
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sowieso kut, want als je niet thuis bent kan je het ophalen bij een depot! :+
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Grappige was nog dat het pakketje uiteindelijk door Select Vracht geleverd werd...
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    DHL is niet per definitie crap. FIFA 14 en Battlefield 4 voor Xbox One had ik via Amazon.co.uk met One Day Delivery en dat kwam met DHL. Donderdags verzonden door Amazon en vrijdag's netjes binnen.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ik ook. Had BF4 gewoon op 22 November. Had wel een DHL pakje aan maar reed in een gewone auto.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Had precies hetzelfde :)

    Tsja, elke bezorgdienst kan gruwelijk kut zijn of heel erg goed.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geen idee wat voor auto/busje deze bij had. Want de games waren eerder binnen dan dat ik terug was uit Aachen. En ik was om 11:00 terug uit Aachen, kun je nagaan. :+
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vandaag eindelijk de factuur ontvangen van mijn Xbox One van Microsoft.de. Deutsche pünktlichkeit my ass! Sowieso kwam ie op het afleveradres, terwijl ik een ander factuuradres had opgegeven. En hij is helemaal in het Nederlands? Bij de productomschrijving staat ook het Nederlandse adres van Microsoft BV?
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij versturen ze de Xboxen vanuit Nederland.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    En dat ben ik lang niet altijd. Ik kan me ook geen depot hier in de buurt herinneren, althans niet van DHL. :x

    We zien wel, want ik krijg wel een bevestiging en track & trace van de website waar het vandaan moet komen. Dan zie ik wel verder.
     
  12. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    reactie van XBW modertor , te laat gezien!

    ontopic
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    FAK. Levering is vertraagd, maar ik sta nu wel voor aan. Ze gaan hun inkoopafdeling vragen naar een andere mogelijkheid om een snelle levering alsnog te garanderen. Hopelijk komt die wel volgende week dan. Misschien heb ik morgen al meer nieuws, aangezien ze wel e-mails zullen sturen om me op de hoogte te houden en ze updaten constant de bestelstatus.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het geen janken wanneer je eerst duidelijkheid wil hebben hoe iets zal gaan, mocht de console stuk gaan en terug moeten. KNAP fucking lullig als je ineens zou krijgen te horen dat je een adresje moet regelen in Duitsland of dus erheen rijden. Dat was het althans in mijn geval...duidelijkheid willen hebben over hoe het in zijn werking gaat bij MS Store en Amazon.

    Supernieuws! Dit betekent dat ik geen enkel probleem zal hebben om hem te importeren. Tenzij de X1 in maart in Nederland uitkomt, want tot dan kan ik best nog wachten. I hate to speculate too much....maar misschien is dit ook een teken dat hij is uitgesteld in Nederland. Want ineens is de service er nu wel, terwijl ze de klant eerst konden weigeren? Maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen.

    Ik heb vooral moeite met die teringlijers, pardon my French, die grote aantallen PS4's inkopen en het dus op die manier verneuken voor andere gamers. Om dan vervolgens ze allemaal voor ziekelijke bedragen online te zetten, 600 tot 750 heb ik voorbij zien komen. Heb vandaag een mailtje naar eentje gestuurd. Mijn broer wil een hebben, dus ik zei tegen die die dude in de mail dat ik 450 wil geven voor het Killzone pakket, aangezien dat de normale prijs is. 500 was maximum bod zei ik, nergens voor nodig om meer ervoor te hoeven betalen.

    Stuurt ie terug dat ik hem dan maar lekker ergens anders moest kopen en veel succes de aankomende maanden. Heb ik hem weer gestuurd dat we echt wel geduld hebben en dat het goed voelt niet mee te doen aan dit soort achterlijke praktijken. Als ik dan een moraalridder ben....fucking boeiend! Hij stond trouwens voor 500 en in de advertentie stond dat mensen maar moesten bieden. Bij een uitstekend bod was ie meteen voor jou.

    Heb een schurfthekel aan dat soort lui. Zelfde als mensen die concertkaartjes inkopen en dan voor insane prijzen op Marktplaats zetten. Rot gewoon op met die trieste shit. Maar wat ik al eerder zei....het meest kutte is het voor de gamers die anders gewoon voor die 399 een PS4 hadden kunnen halen.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2013
  15. Plop1978

    Plop1978 New Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Bigkabuto, ik heb begrip voor je verhaal. Alleen denk ik zelf meer dat het komt doordat mensen er die prijs van 600 a 700 euro voor willen betalen. En ik moet zeggen dat ik het met de consoles nog mee vind vallen...... De iphone's is erger. Al vind ik wel dat als je echt er 1 wil voor de winkel prijs je hem ook op tijd moet bestellen. En ps4 weet ik niet maar ik lees ook Duitse xbox one forums en als je naar Duitsland rijd en pakt wat mm en saturn dan ga je er echt 1 krijgen....en wil je die moeite niet nemen dan is het gewoon wachten. En ik vind het veel leuker om hier de verhalen te lezen of vragen te hebben van mensen die hem willen importeren. En importeren is voor mij eigenlijk niet waar, want zelf woon ik nu in Rotterdam voor mijn werk al wonen mijn ouders tegen de Duitse grens aan en als er wat met mijn xbox is ben ik zo in de Duitse mm.....Al zeg ik je wel de service daar is minder vriendelijk dan in Nederland en laat je vooral niet af doen omdat ze horen dat je geen Duitser bent.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Super nieuws en het lijkt te werken.

    Dit staat er bij mijn registreerde XBone:

    Console reparaties zijn beschikbaar zonder kosten via de standaard garantie vervaldatum van feb 11, 2016.

    Garantieclaim indienen: Tot en met de standaardvervaldatum van de garantie op feb 11, 2016 worden hardwaredefecten aan dit apparaat kosteloos vervangen

    Nog 2 jaar en 3 maanden garantie.
    Ik zeg prima geregeld:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2013
  17. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Arghh nog altijd geen gevonden. Ik was net te laat op de Ierse Microsoft. Iemand nog enig idee waar ik eventueel in Duitsland of Frankrijk ofzo ééntje kan vinden voor kerst ?
     
  18. Lucky Luke

    Lucky Luke New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Midden november mijn Xbox One besteld via Amazon.fr.
    Zou eerst 3 december komen. Toen werd dat 10 december. Op 9 december inderdaad aankoopbedrag van mijn CC afgeschreven en UPS tickey ontvangen. Naar het nu blijkt is UPS het pakketje kwijt geraakt of heeft een andere bezorgdienst hem meegenomen (gestolen). Hoe dan ook hij is kwijt. Oplossing van Amazon: geld terug en ga maar lekker nieuwe bestellen, maar momenteel niet in voorraad dus kunnen niet zeggen wanneer we kunnen leveren.

    Lekker dit! Ben nog in contact met Amazon omdat ik vind dat ze wel wat meer moeite mogen doen voor me!

    Als iemand nog weet waar ze de Xbox One snel kunnen leveren hou ik me aanbevolen.
     
  19. xNSx Gizmo

    xNSx Gizmo Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    23 November besteld op Amazon.fr en een uurtje geleden binnen gekregen \o/
     
  20. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Op microsoft.uk gewoon verkrijgbaar pakket met FIFA omgerekend pond naar euro
    535 euro.
    Ook pakket met FIFA ,extra wireless controller en Forza 5 op schijf voor 666 euro.
     

Deel Deze Pagina