In alle bestellingen staat: Vorbestellung Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten. Wat betekent: pre-order nu en krijg de Xbox One op de releasedatum. Volgens mij staat dat zelfs nu nog op de site zelf als je 'm nu nog zou willen pre-orderen.
Nee, ik bedoel dat dat nu nog op de site staat in de zin van: als je hem nu pre-ordered krijg je hem nog steeds op de dag van de release en niet daarna.
Inderdaad in de chat kreeg ik het vrijdag ook nog te horen, dat hij gewoon bij launch verzonden wordt.
Houdt er rekening mee dat zodra je een spel koopt in Duitsland, de kans groot is dat het permanent vertaalt is. Dat betekent dat het spel alleen in het Duits te spelen is. Dit is volgens mij ook het geval met alle Duitse versies van huidige Call of Duty's. En bij de bundel, is CoD: Ghosts waarschijnlijk een download code die je erbij krijgt, geen fysieke disc dus. Wel bedankt voor de informatie!
Dus sinds wanneer is er een gamestop in duitsland? Best wel aantrekkelijk, alleen koop ik hem voor de x360 en daarna de 10 euro upgrade naar de x1 Is er nog een winkel buiten wehkamp en bol waar je met acceptgiro kunt betalen voor de x1?
Die hadden ze toch weer weg gehaald? En ik had die ook besteld voor 350 euro, maar neckermann heeft nog niks gezegd en volgens de CB moeten ze het gewoon leveren
Kan je rekenen? Reken er maar niet op. CB kan het wel zeggen, maar Necmermann blijft altijd nog in zijn recht. Iedereen maakt fouten.
Hmm hoop het, maar wtf doet neckermann met een xbox one sale? Overigens denk ik dat als dit door gaat neckermann wel kan gaan sluiten
ik denk tog dat op 21 nov de One komt... Ik zie dat steeds vaker en ook bij winkels in en uit het buitenland. vandaag is de laatste dag gamescom laten ze nou nog wat weten?!?!?
bij Microsoft.de staat er ineens bij mijn bestellingen Es wurden keine Käufe gefunden. wtf nou weer. geen mail gehad ofzo dat de bestellingen zijn geannuleerd ofzo. Klote live chat is ook niet aanwezig geen mail ook gekregen dat er iets is veranderd ofzo