dinsdag ben ik dus ook voorzien van one en cod ghost bundle. verder erg jammer dat ze in nl ook niet echt games verkopen voor de one. wil bf4 er ook op hebben en die op de 360 dan wegdoen. iemand enig idee of je ergens je 360 games kan inwisselen voor one versie voor kleine meerprijs
ja frs heeft wel games, wel voor zo'n 66 euro. maar ik wil dus kijken of ik me 360 versie van bf4 kan omruilen voor de one versie. dit doet gamstop in amerika en M$ ook als je digitaal koopt ofzo.
Ou het bij gamemania kunnen proberen, ik weet dat ze daar iig de bestsellers voor de One verkopen (BF, Ryse, CoD) Sent from beyond.
ja klopt idd, zie het net. hoewel ik met cod ghost en bf4 wel een tijdje zoet ben, maar man wat komen er nog mooie spellen uit, destiny, titanfall, evil within, the division, dying light pfff allemaal spellen die mij leuk lijken.
Voor je in Keulen bent kom je al wat Mediamarkt en Saturn. Zoek ze op en bel ze van te voren. Geen idee hoe groot je kans is.... Al is het mij ook een paar weken geleden al gelukt.
Gisteren Xbox One Fifa bundle binnegekregen. Afgelopen vrijdag bestemd en der dinsdag erna binnen. Is toch redelijk snel... Eerte indruk: Mooi apparaatje, maar de toegevoegde waarde van Kinect moet me nog duidelijk worden...
Haha zie ik nou goed dat Amazon.de er €620,- voor vraagt! http://www.amazon.de/Microsoft-Xbox...=UTF8&qid=1387357781&sr=8-1&keywords=xbox one Wat een oplichters zeg!! GFORCE schiet is op, ga ze is beroven!
De normale staat er voor 500 euro op maar daaronder staat: Dieser Artikel: Xbox One Konsole von Microsoft Xbox One EUR 499,00 Xbox One Wireless Controller von Microsoft Xbox One EUR 54,99 Forza Motorsport 5 - Day One-Edition von Microsoft Xbox One EUR 63,40 Oftewel, beter lezen :b:
Mijn Duits is niet zo goed, het enige wat ik kan zeggen is: - Sie sie auf Lager haben? - Okay, tun sie alle