Ha ok, maar ik heb morgen mijn xbox one met fifa bij. Best misschien mijn locale op UK plaatsen en daar downloaden ? Gamertag is niet regiogebonden zeker ?
Je kan 'm toch verwijderen en opnieuw uit de UK store halen? Dat heb ik, noodgedwongen door console exchange, ook gedaan. Werkt prima. Al heb ik het idee dat dit niet voor eeuwig zo blijft.
dusss ik heb mijn xbox one ghost bundle. wie nog op zoek is, ben vandaag bij mm herzogenrath geweest, ze hadden daar 6 fifa bundels en 2 gewone staan. ik was er rond 12 uur en ze gingen om 2 uur sluiten dus grote kans dat ze nog hebben.
hadden ze op MS.de nooit de optie om voor de Ghost bundle te gaan ? ik zie alleen FIFA elke keer staan nl
Dat kan inderdaad. Maar ik haat Nederlands in een game dus ik geef er niks om dat het niet in mijn versie zit.
Ik meen dat ik die ook heb zien staan. Het kan ook dat het een andere MS store was...maar weet vrijwel zeker dat MS.de hem ook had.
Kheb hem ook net. Is het btw normaal dat ik hem afsluit dat hij even blijft nazoemen ?? ( cooling en/of voeding ) Voeg mij gerust toe : Magikdekay BE
Happy Christmas to me , heb net de One met FIFA maar besteld bij MS.de ben benieuwd hoelang het duurt ..
Wil graag ook de one gaan halen in Duitsland. Iemand nog enig idee waar hij in de winkel ligt (liefst de bundel met fifa14) en een zo kort mogelijke reistijd vanuit Eindhoven.