1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha met de Next gen versies kun je ook met 64 man spelen.

2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Maar dit is de manier waarop je dus je bankrekening koppelt aan PayPal, je kunt ook ervoor kiezen om dat niet te doen en je CC te koppelen? Ik meen gelezen te hebben dat deze weg veiliger is omdat als je gehacked word men niet je bankrekening kan plunderen omdat je rekening dan niet gekoppeld is. Dat zou voor mij een betere optie zijn. Wie heeft dit zo gedaan?

En je kunt toch ook net zo goed van die point kaartjes kopen voor USA en die gebruiken om een game te kopen voor € 45? dan hoef je helemaal geen bankrekening of CC te koppelen... toch?

Laatst bewerkt: 28 dec 2013
  3. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Dat laatste kan ja, 39 euro betaal je dan voor een 50 dollar kaartje

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Duh...speel het al sinds de release op de PS4. Bedoelde dat ze voor mij alleen maar 64 man hadden hoeven maken en da had ik hem al gekocht. De rest had me minder geboeid.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Op pagina 354 werd Herzogenrath nog aangeraden. Dat is een klein dorpje dat fysiek op de grens met Nederland ligt, bij Heerlen. Sterker nog, de grens is de straat waaraan de Media Markt ligt.
    Aachen ligt als grote stad er net naast, dus Herzogenrath is niet echt een populaire winkelbestemming.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoorde dat er gister 40 stonden in Kleve. Denk dat ik maandag/dinsdag weer in de buurt ben. Kan even kijken als iemand interesse heeft?

7. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt bij paypal kiezen voor automatische afschrijving of via ideal geld overboeken. Die laatste optie is het beste. Mocht je acount ooit gehacked worden kunnen ze alleen die paar cent van je paypal afschrijven. Creditcard lijkt mij dan ook de minst veilige oplossing.

Laatst bewerkt: 29 dec 2013
  8. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    zijn de consoles nog volop leverbaar in duitsland of is de kans groot dat het uitverkocht is (kleve)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Grote kans dat je er morgen gewoon 1 in de winkel kunt vinden :)

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Heb een adres in USA gevonden. Hoe moet ik het nu precies regelen dat ik wel met PP kan betalen? Ik heb geen CC en wil wel graag af en toe wat dingetjes kunnen kopen via games als FIFA en Forza 5. Ik zou graag willen weten hoe ik dan wel met PP kan betalen. Alles qua instellingen staat al op USA.

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Eerste post; http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=172031

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wist niet dat die daar gepost was, maar reuze bedankt! :thumbs:

Volgens mij moet het nu gelukt zijn. Die video is de reden waarom ik dingen het liefst in het Nederlands lees of luister. Ontzettend duidelijk en makkelijk te volgen allemaal. Ik ben alleen bang nu dat ik niet van die Gold Packs in FIFA af kan blijven. :+

Laatst bewerkt: 29 dec 2013
  13. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kan bevestigen dat kleve uitverkocht is. Ben er net geweest en saturn had ze niet meer. Had daarna de laatste bij gamestop. YES. Morgen even aansluiten en gamen

14. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja en echt goeie service daar. Haal daar bijna alles wat ik wil hebben. Daar heb je echt grote kans dat je m vind. Maar ik snap de meeste mensen niet die gewoon naar een winkel rijden. Bel gewoon effe op voorhand een deel winkels af en dan vraag je gewoon of ze eentje aan de kant leggen, scheelt een trip naar duitsland voor niks.

15. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    gamestop ook in kleve? Heb je toevallig ook nog Playstations zien staan? of waren die ook al weg?

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn er dan 40 in een dag doorheen gegaan.

17. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Op zondag?!?

18. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Was vandaag hopen als het goed is

19. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Oh echt? Ik dacht dat Duitsland (vrijwel) nooit koopzondagen had.

20. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Was idd koopzondag vandaag. Er was een of ander feest ofzo. Het was echt superdruk. Ging eerst naar saturn en zag ze niet staan. Dus had het gevraagd aan personeel, maar ze zeiden dat die uitverkocht was. Vervolgens naar gamestop gegaan en daar zeiden ze dat ik geluk had, want had de laatste. Heb niet gekeken voor ps4, maar de xbox stond ook niet in de winkel. Toen ik het vroeg haalde ze de xbox uit het magazijn

Deel Deze Pagina