1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze hadden toch al gezegd dat het Q3 ging worden?

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die neckermann is geannuleerd hoor

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Bedankt voor de antwoorden mannen!!

Ga hem in Duitsland bestellen. Nog een vraag, weet iemand wat voor kabel er tussen de Kinect en de Xbox one zit. Ik weet namelijk nu al dat ik een langere nodig zal hebben. Iemand een idee?

Dit heb ik dus ook gehoord en bij Coolblue vermoedde ze het ook. Dus ga straks daar ook mijn bestelling annuleren.

[EDIT]

Net Mediamarkt.de geprobeerd, maar die verzenden niet naar Nederland,....
    Stom, stom, stom,... helemaal niet aan Amazon gedacht. Enfin, bestelling geplaatst en nu nog maar even geduld.

[/EDIT]

Laatst bewerkt: 1 jan 2014
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was een gerucht dat die pas in de Nordic landen in Q3 kwam.
    Het is nog steeds een gerucht en daarnaast zijn wij geen Nordic land. :)

Kabel is 3 meter.

Laatst bewerkt: 1 jan 2014
  5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Thx,... op zoek naar een langere, zal zelf eens mijn best met Google gaan doen. Moet min 4m zijn, maar 5m is nog makkelijker. Komt omdat mijn TV verstelbaar is aan een beugel.

[edit]
    Voorlopig maar geen Kinect; http://www.product-reviews.net/2013/11/22/xbox-one-kinect-2-0-extension-cable/
    [/edit]

Laatst bewerkt: 2 jan 2014
  6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat we hem krijgen voor 350, toch? Maar daar ging ik ook niet meer van uit. Maar wel als normale bestelling voor de standaard prijs neem ik aan? In dat geval zou ik er twee games bij moeten krijgen...wellicht FIFA en die ene game omdat ik voor een bepaalde datum een preorder had gedaan.

Hoe dan ook...op dit moment heb ik het geld er nog niet voor en daarnaast heb ik een shitload aan 360 titels om uit te spelen die ik gehaald heb bij de sales. Ik wacht nog even rustig af, maar je zou zeggen dat ze vroeg of laat toch echt iets moeten gaan zeggen. Dat gerucht ging idd om Nordic en onduidelijkheid over andere landen zoals wij....maar ja....MS trekt ook hun bek niet open.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar die hele bestelling is geannuleerd toch

8. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    4 meter!?! Zet jij je Kinect een verdieping hoger dan je Xbox?

Ik ken natuurlijk je opstelling niet, maar Kinect hoeft niet persé aan je tv te hangen. Maar goed zonder Kinect werkt die ook, alleen kan je dan geen gebruik maken van voicecommands,Skype en dergelijke.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb ik zelf niets van meegekregen. Geen mailtje van Neck ofzo. Enige mailtjes die ik vorig jaar kreeg waren dat het eerst was stopgezet en toen ineens dat mailtje dat ze gingen vechten om het voor 350 euro te leveren.

Iemand op Unionvgf zegt dit...

Lekker dan.

10. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Dat zegt dan meer over Coolblue ben ik bang. Zoals al door Hybrid aangegeven is het een gerucht, voortkomend uit één bron die niet eens betrekking heeft op de Benelux. Als zij dit nu ook ineens vermoeden gaan ze mee in een gerucht die niet eens betrekking heeft op ons.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is niet echt handig van de zaak. Ik begrijp dat zij net zoals wij twijfelachtig erover zijn, maar er is nog niets concreets bekend. We gaan het wel merken deze maand.....verwacht ik.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee ik heb ze gebeld en die vrouw zei dat mn bestelling was geannuleerd omdat ie niet leverbaar was

En dit is de email over de kadobon

Ik heb ze nu net net WEER die kadobon email toegestuurd

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    De ratten! Dat ze weer failliet mogen gaan! :+

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Gerucht

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zo zeg, wat een flikkers.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Aan de andere kant heeft coolblue wel betere contacten met MS dan wij. Ik neem toch aan dat ze regelmatig navraag doen wanneer hun de X1 kunnen verwachten dus misschien dat ze uit die gesprekken ook wel de conclusie trekken dat het iig niet Q1 wordt

17. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Microsoft Nederland weet zelf nog niet eens wanneer de console zal verschijnen, laat staan dat een retailer er uitspraken over kan doen. Daarnaast is het trekken van een conclusie dat de console niet in Q1 komt natuurlijk heel iets anders dan mee gaan met een gerucht dat de console waarschijnlijk in Q3 uit komt. Een gerucht dat overigens, zoals eerder aangehaald, niet eens betrekking heeft op de Benelux.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ah ik meende dat he officieel was omdat ik het op verschillende nieuwssites zag staan.

19. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Ik heb gewoon bevestiging van Neckermann dat de bestelling er nog steeds staat
    en dat er nog geen uitsluitsel is over die EUR350

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waar heb je dat staan dan?

Deel Deze Pagina