1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ..

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe kwam je aan dat bericht. Had je ze gemaild. Zal ze morgen nog es vragen

3. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ja mail ze elke keer en daarin schrijf ik ook of ze al weten of ze de X1 voor EUR 349 kunnen leveren en dan antwoorden ze dus elke keer met :

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is het probleem wat je altijd hebt wanneer sommige sites het inderdaad als feit neerzetten. Misleidend als de tyfus.

Interesting. Ik wacht nog even af.

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop het voor jullie maar, Neckermann gaat echt geen X1 leveren voor 350. Iedereen weet dit en ookal zit de bond erachter gebeurd het nog niet.

Neckermann heeft het inmiddels al in een doofpot gestopt.

Laatst bewerkt: 3 jan 2014
  6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik weet dat niet. Vertel

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    eren

Neckermann zal toch proberen om de Xbox One voor maar liefst 150 euro lager dan de adviesprijs te leveren. Door en vergissing werd de aangekondigde console van Microsoft voor de verkeerde prijs aangeboden. Neckermann wilde de bestellingen annuleren, maar komt daarop terug na overleg met de Consumentenbond.

Neckermann.com had de Xbox One voor 349 euro te koop staan op de website. Het ging om pre-orders. De prijs moest volgens Neckermann 499 euro zijn en het ging dus om een fout. Vervolgens wilde de winkel de bestellingen annuleren, maar de Consumentenbond ageerde hiertegen. Na overleg tussen de twee partijen heeft Neckermann nu toch toegezegd de console toch voor 349 euro te willen leveren.

Toch zegt het bedrijf dit niet met zekerheid te kunnen doen. Neckermann kan het niet garanderen, maar zal zijn best doen, naar eigen zeggen. Neckermann betreurt de gang van zaken en zal mocht het niet lukken om de console voor 349 euro te leveren tegoedbonnen van 35 euro uitgeven aan de bestellers. In een e-mail zijn de betreffende kopers geïnformeerd dat de koopovereenkomst in elk geval geldig blijft. Het geld wordt echter wel teruggestort wanneer dit al ontvangen is. De reden daarvoor is dat de console nog lang niet geleverd kan worden in Nederland.

Neckermann en de Consumentenbond steggelen nog over de algemene voorwaarden van eerstgenoemde. De Consumentenbond is van mening dat Neckermann verplicht is de Xbox One voor 349 euro te leveren.

Goed nieuws als je dit zo leest, maar feest gaat niet door.

In hun regelement staat dat het niet meer van toepassing is als de xbox one niet binnen 3 maanden uitkomt....komt dat even goed uit voor neckerman.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Kwas niet serieus Leis

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Sorry, beetje late reactie. Heb alles weg in een kast en de tv zit op een beugel die vrij hangt van de muur en alle kanten op kan. Hierdoor dus een redelijke afstand naar alle toebehoren. HDMI kabels zijn allemaal 4m en dat gaat prima.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik de XboX in huis heb. Heb er zin in. :thumbs:

10. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    MS doet er lekker lang over wanneer hij nou uit gaat komen, plus het feit dat je toch garantie hebt. Mediamarkt in Papenburg is morgen aan de beurt :) Iemand enig idee welke variant zij hebben liggen? FIFA bundel wil ik niet. Forza of zonder game is ook prima :)

Laatst bewerkt: 5 jan 2014
  11. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Ja typisch microsoft he, altijd rond de pot draaien. Gewoon direct duidelijk alles zeggen zou hun is goed doen.
    Voor papenburg zou ik het niet weten, ik ben herzogenrath geweest. Maar op de website staat online direct leverbaar en in filiaal binnen 3 dagen. Zou gewoon effe bellen voor je gaat. Dan weet je toch direct iets en kunnen ze hem misschien al aan de kant houden voor je. Veel succes!

12. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Thanks, het enige dat me nog tegenhoud om de definitieve GO te maken is dat ik geen HDMI geluid apparaat heb, maar gewoon met een optical aansluiting werk. Dit werkt al jaren top en ik ben niet van plan om wat anders te halen. Nu las ik iets over dat geluid nog niet werkt via optical? Dus met andere woorden ik moet voorlopig genoegen nemen met stereo!? serieus.... BF over 2 speakers ? :'-(

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    geluid werkt via optical hoor :)

14. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nu heb je helemaal geen reden meer om het niet te doen,titan1980 :D

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt DTS over optical. DD5.1 wordt later toegevoegd in een update.

16. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Top! Dat is dan heel fijn, dan rest mij een telefoontje morgen naar MM papenburg om te vragen welke Xbox one (bundel) ze hebben, ik wil liever geen FIFA :b:

17. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0

ik zou ik nemen wat beschikbaar is en neem er ook direct een fysiek spel bij.
    Want tegen een spel gedownload is ben je volgende week nog niet aan het spelen :p

18. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    FIFA is toch een download code?

19. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0

idd en dat bedoel ik ook. Ik had ook gedownload want deze zat bij mijn day one console. Maar de tijd dat voorbij gaat voor het spel volledig gedownload is, is enorm lang. Had dan met die nieuwste update het probleem dat mijn fifa zomaar van mijn Xbox one werd gegooid. Dan maar beslist om fifa fysiek te kopen.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook niet handig, want je moet verplicht installeren. :+

Deel Deze Pagina