1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    "ik vind de Xbox gewoon beter"..

Ik vind zulke meningen gewoon stom (vind ik persoonlijk)

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ik heb hem zojuist besteld!

3. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Wat is daar stom aan?! Voor MIJ is die gewoon beter, omdat ik ook meer met films en muziek en tv bezig ben dan alleen gamen. Voor iemand anders is de ps misschien beter. Zeg toch helemaal niet dat de ps slecht is, verre van zelfs.

4. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wat is er stom aan, de xbox is gewoon beter! geen persoonlijke mening, dit is realiteit!!
    de ps4 is gewoon een opgefokte ps3, met zeer weinig vernieuwingen!
    trouwens de zogezegde gameconsole met voor het moment 1a 2 excl games!
    wanneer de rest volg??? net zoals de ps3 in de tijd, beloven kunnen die jappen wel!!

veel van mijn maten met een ps4 moeten uit noodzaak weer overstappen, naar hun vorige console! omdat er gewoon geen games zijn op ps4!

beetje triest dat je op een XBOX forum uw gal moet uitspuwen, dat zegt genoeg over de ps4 :) have fun

5. xziller

xziller Baas

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag heren,
    Ik lees jullie forum al een aantal weken maar ik dacht laat ik mij nu maar eens aanmelden. Ik ben ook van plan een xbox one te gaan halen maar ik zit even met een tweetal vragen.

- Weet iemand waar die nu op voorraad is of waar je hem kan halen in duitsland bijvoorbeeld(Dit omdat ik vanuit Rotterdam zal gaan rijden)? Dus daarmee bedoel ik... is er iemand die afgelopen week geweest is bij een duitse winkel waar ze er genoeg hadden en zo ja...welke bundels? Ben in november met een maatje mee geweest die hem in koln gehaald had en in Munchen Gladblach ofzoiets.... Weet iemand de voorraad status daarvan toevallig?

- Hoe zit het met games aanschaffen via de xbox one store? Stel ik koop een duitse en stel hem in op de amerikaanse store.... ik koop daar een game en download hem... als ik hem dan later naar de NL regio zet en store kan ik de game dan nog wel spelen en opnieuw downloaden??

Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  6. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb de mijne via amazon.fr in een week binnen :)
    ik koop de spelen bij de amerikaanse store .
    en stel daarna mijn regio/ land op ierland . geen enkel probleem .het is wel zo als je spel opnieuw wilt downloaden dat dat alleen kan via de us store .

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Iemand ervaring met redcoon.nl? Levertijden etc?

8. xziller

xziller Baas

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik gisteren contact mee gehad. De versie van 499 zonder game is op voorraad. Vandaag besteld en dan binnen 2 tot 4 werkdagen in huis zeiden ze via de live chat. Voor de versie met game van 539 is een wachtlijst en deze is nu ook niet op voorraad.

9. xziller

xziller Baas

Leuk Bevonden:
    0
    oké maar je kan hem dus ten alle tijden wel weer opnieuw downloaden...en je kan hem ook spelen nadat je de regio terug veranderd heb.

10. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    De focus van beide consoles liggen op gaming, Microsoft is een software bedrijf en die kunnen nog iets extra toevoegen. Logisch dat Sony dit niet kan doen met de PS4, als ze dat wel konden doen hadden ze het 100% ook gedaan.

Het is heel makkelijk gezegd dat de focus van Sony op gaming ligt. Het is een next-gen console dus veras mij en de rest van de wereld met je console en dat heeft Microsoft heel goed gedaan.

Ik vind gewoon jammer dan Sony alleen een console heeft gemaakt om te gamen... oke ik snap dat je een console koopt om te gamen, maar het is een Next-Gen console... het is altijd leuk om iets extra's mee te kunnen doen en dat is mijn punt, Microsoft heeft een Next-Gen console.

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Thanx!

Had dus beter de 'kale' versie kunnen bestellen. Nu al de bundel besteld.. Bummer

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar zitten er bij redcoon verzendkosten? Ik kom er niet helemaal uit.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Fanboy much? Nu al klagen dat er nauwelijks games op de PS4 zijn? Waar waren goede Xbox 360 exclusives de laatste jaren? Halo ging richting Cod, Gears ook. Alles was Kinect. Sony bleef maar exclusives na exclusives uitpompen; TLOU, Beyond Two Souls, GT6, God of War: Ascension, Ni No Kuni, Tales games, DIKKE deals met PS+.. Nou het is maar net waar je je vertrouwen wilt plaatsen. Ik weet het wel hoor. Microsoft heeft voor mij nog 2 kansen... een vette Halo of Gears..

Extra toevoegen? Beloftes-die-we-niet-waar-hebben-weten-te-maken-part-2 hebben ze toegevoegd voor een 100,- meer ja... En ja? Jij weet precies dat Sony het ook zouden hebben gedaan?

Makes no sense wat je hier zegt allemaal. Een Next-Gen GAME console. Niet een Next-Gen multimedia device voor 100,- meer. Dat is wat de meeste gamers willen.

Multimedia functies maken een gameconsole niet beter. Als jullie dat niet kunnen begrijpen dan hoeven jullie deze discussie ook niet te voeren.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn beide allang geen gaming consoles meer alleen. Dat waren de eerste Xbox en de PS2 ook al niet meer. Weet ook niet wat de PS4 meer een gaming console maakt btw?

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind dat doordat de focus op hardware om de games beter te maken. En bij MS ligt de focus imo op Kinect en de tv functies. Waarom hoor ik ook niemand over de functies van Kinect in een game? Omdat dat zuigt of nie?

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tja het is voor iedereen anders natuurlijk....maar net als jij was ik ook aardig zat van die Kinect meuk en vreesde echt voor de nieuwe Xbox en welke kant ze mogelijk op zouden gaan. Maar na E3 2013 en de X1 zelf uitgetest te hebben, ben ik gerust. Gave exclusives om naar uit te kijken zoals Project Spark, Quantum Break, Black Tusk's (nog) onbekende game, Sunset Overdrive waar ik benieuwd naar ben. Halo 5 en ongetwijfeld nog veel meer wat ze in petto hebben. Ik heb weer vertrouwen in ze. :)

I could be wrong, maar volgens mij zijn er niet veel One games met Kinect support. De demo van Kinect Sports Rivals werkt in elk geval heel erg goed en het is nog eens verdomd leuk om te doen ook. Zo wil ik Kinect blijven zien. De games die er voor bedoeld zijn lekker Kinect houden en bij games die het niet nodig hebben...gewoon niet doen of optioneel houden. Daarnaast lekker houden voor (optioneel) dashboard navigeren en voicecmmands.

17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    7,99 verzendkosten... Beetje jammer maar ben t

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Quantum Break ben ik wel benieuwd naar. Ga ik ook zeker kopen denk ik als ik een Xbone haal. Maar is niet de systemseller zoals een Halo of Gears mij kan overhalen om direct een Xbone te halen. Ik wil gewoon mn arena-type mp games :mad:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Zoals ik zei. Waarom moet het altijd of of zijn en niet en en.
    Sony heeft ook daarnaast gewoon Sony Pictures Studios. Heel segment zelfs tijdens de E3. En is er een playstation Eye en zijn ze nu bezig met een PS4 Move. Kan er prima naast bestaan. Ondertussen heeft de One als "niet game console" een betere launch line up en wordt Ryse als de mooiste next gen game beschouwt en dat allemaal van een "underpowered niet gaming console"

En juist iedereen vind Kinect super werken. Een stuk beter dan Kinect 1.0
    Vooral Kinect Sports Rivals is super en ik had niet verwacht van mijzelf dat ik de Kinect echt ging gebruiken.

20. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Ik denk dat je een grote kans maakt als je hem in een MediaMarkt gaat halen. Heb de mijne van Herzogenrath, maar zou je niet kunnen zeggen of ze er weer zijn. Heb deze week wel nog ergens gelezen dat hij in duitsland bijna overal weer te verkrijgen is.
    Waarom bel je niet effe naar een paar van hun winkels of ze er nog hebben? Dan hoef je niet voor niets naar daar te rijden, je weet hoeveel ze er nog ongeveer hebben en ze houden misschien dan ook één aan de kant voor jou.

Deel Deze Pagina