1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja tuurlijk ga je het gebruiken. Je hebt het eenmaal moeten kopen. Nou, ik hoor anders mensen klagen over dat dat ding niet luistert en als ik op skype zit met iemand die op xbone zit moet ie 3x blehren naar dat ding voor het reageerd. Plus ik las hier dat iemand wordt herkend als zn zoontje?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je wat meer leest dan alleen een paar negatieve dingen steeds zie je juist ook dat iedereen vol lof juist is over de voice commands. Ik heb misschien sinds ik hem heb 5x iets moeten herhalen in totaal. En je hoeft ook niet te blerren.
    Maar je hebt graag een oordeel klaar maar je hebt het nog nooit gebruikt.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox Order Pizza is het belangrijkste, maar de NSA hoeft niet te weten wat ik op m'n pizza heb! :mad:

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik WIL het niet gebruiken.. of het nou goed werkt of niet, en lees eens wat ik zeg, waarom moet die vriend van me dan 3x roepen voordat zn Xbone luistert? Ik was een van de eerste die een Kinect had gekocht, slechtste aankoop in mn leven ooit gewoon

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat die geen Engels kan?
    Ik zeg ook niet dat je het moet gebruiken maar jij komt met dat het niet werkt. Zonder het zelf geprobeerd te hebben.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij is een leraar Engels! Nou leg me uit dan waarom het bij sommige mensen niet werkt dan?

Jij met je junkfood XD

Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  7. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Vorige week nog bij saturn in Bocholt gekeken en daar hebben ze nog een pallet vol staan, alleen de X1 zonder bijgeleverde game dan wel te verstaan.

1 februari heb ik er eentje gereserveerd incl. fifa :) Heb er al zin in! Verder heb ik Ryse, Dead Rising 3 en een extra controller al klaar liggen :)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan heeft die een spraakgebrek ofzo. Of de Kinect niet goed ingesteld in het begin.
    De voice commands werken prima. Gebruik het constant voor record that, Xbox turn off, Xbox On. Totaal geen problemen mee.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik gebruik de on en off knop.. Totaal geen problemen mee. Domme discussie dit, ja als je het moet aanschaffen ga je het gebruiken. Zou ik het los aanschaffen als de Kinect los te koop was? Nee

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan snap ik ook niet wat je in dit topic doet.
    En ik heb altijd al gezegd dat ik prima snap dat mensen die Kinect niet willen en voor willen betalen. Maar gaan roepen dat het kut werkt zonder het zelf geprobeerd te hebben slaat dan nergens op.

Nu weer lekker over importeren hebben.

Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  11. Dennis878

Dennis878 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Problemen aankoop in gamestore met paypal

Hallo!

Ik heb gezien dat het hier al een aantal keren in is besproken, maar ook ik heb problemen met paypal-betalingen in de xbox one store.

Ik krijg de volgende melding bij betalingen:
    "Use a different way to pay"
    "We couldn't get authorization for this. Try a different or new way to pay. If you have more questions, ask your bank."

Ik heb een videotutorial gevolgd op YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=AMSlx1olGOg .) Deze houdt in dat ik een fake amerikaans adres op heb gegeven op microsoft.com en deze vervolgens heb moeten koppelen aan mijn Paypal-account.

Op mijn Xbox One kan ik mijn Paypal account ook gewoon zien in de lijst van transactie methodes.

Ik heb mijn Rabobank-account al gekoppeld aan mijn Paypal, het geld op mijn account omgezet naar dollar maar hij doet het nog steeds niet!

Ik heb wat gelezen dat het paypal-adres verandert zou moeten worden naar hetzelfde (amerikaanse) adres wat Microsoft en Xbox geregistreerd hebben staan. Dit is mij echter tot dusver niet gelukt omdat ik mijn land niet kan veranderen, ook niet wanneer ik een tweede adres wil aanmaken.

Ik vraag mij dus af of iemand snapt waar het fout kan zijn gegaan. Moet ik mijn Paypal-account echt op buitenland zetten? Heb je dat zelf ook gedaan?

Heb me al aardig suf gestaart op alles, vandaar dat ik het maar hier neerzet! Sorry voor de lange post en alvast bedankt voor het helpen!

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Bij mijn broer ging het gisteren ook eerst niet helemaal lekker. Soms moest hij wel 3x Xbox zeggen. Maar na een uitgebreidere setup schijnt het super te werken idd.

13. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Werkt vlekkeloos nu, je kunt ook gewoon zachtjes praten nu. Kijk als er mensen om je heen lullen ja dan moet je wel ff je stem verheffen. Verder is de gehele Kinect setup een must en dan werkt het top! Balen voor mij dat hij toch waarschijnlijk opgehangen moet worden boven de tv aangezien hij anders niet het benodigde oppervlak voor zich heeft..

14. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    jep het spel blijft van jouw
    en je kunt heen en weer blijven switchen tussen de regio's geen probleem
    zo heb ik BF4 premium uit de us store en speel op regio ierland
    en werkt gewoon goed :thumbs:

15. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb die link ook gevolgd op jijbuis
    en bij mij werkt het ook gewoon
    mijn paypal staat gewoon op nederlands heb hem alleen gelinkt
    aan een fake adres in de us
    en kan nu dus met paypal betalen in de us store.

maar een maat van me heeft het zelfde probleem die krijgt hem ook niet werkend de paypal staat wel in de xbox zeg maar
    als hij wil betalen dan krijgt hij een fout melding zijnde
    betaal op een andere manier
    kan misschien schelen dat ik mijn paypal af een jaartje of 5 gebruik en hij net pas heeft aangemaakt bij forza 5 kon hij wel een auto mee kopen , maar geen volledig spel ???

16. Dennis878

Dennis878 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel vreemd ja. Maar land hoef ik dus niet aan te passen, oké. Tja, ik heb mijn Paypal een jaar denk ik, maar ik heb ook geen idee wat dat voor verschil zou moeten maken. Ik probeer er BF4 mee te kopen, maar helaas weinig succes tot nu toe...

17. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Paar dagen terug dus een Xbox One gekocht met een controller & P&C kit. Nou is de controller van de P&C kit dus defect. Ik haal hem net uit de verpakking en hou de triggers dus even vast en kom er dus achter dat de linker trigger een tikje/krak geeft. Morgen dus maar langs MM Papenburg om mijn geld terug te krijgen of hem gewoon om te ruilen. Wil wel een goed werkende controller hebben natuurlijk, mag hopen dat MM hier niet moeilijk over doet. Gloed nieuw haal ik hem net uit het doosje en net weer heel netjes dicht gemaakt, haast niet zichtbaar dat ie open is geweest...

18. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Zoals ik al eerder zei, de Xbox One Dashboard is nog niet compleet en er komen nog heel veel dingen bij.

Jij hebt het over Sony-exc games... heb jij onder een steen gelegen? Microsoft heeft al wat studio's aan het werk gezet voor de nieuwe IP's.

343i is naast Halo bezig aan een nieuwe spel
    Lionhead is bezig met een nieuwe IP naast Fable
    Remedy is bezig met 2 nieuwe IP's.... en nog veel meer.

Natuurlijk kan Sony niet tegen Microsoft Xbox One OS... dit is geen fan boy bedoeld, dit is gewoon een feit. Microsoft is veel beter in het maken van een OS. Kijk naar de eerste Xbox 360 dashboard en die van nu...

Dat gaan we ook bij de One zien.

Dat jij Gears of War richting CoD hebt zien gaan zegt al genoeg over jouw kennis...

19. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zullen ze wel niet moeilijk om gaan doen denk ik. De controller van mijn P&C kit, is ook niet wat het moet zijn. Precies of een handvat een beetje losser zit. (Kan ook aan mij liggen :emo: Maar heb die van amazon en heb geen zin om die terug op te sturen.

20. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    dat wat jij hebt klinkt minder erg dan een krak/blokkade bij het indrukken van een trigger :) Ik ga morgen maar ff heen,

Deel Deze Pagina