Hallo!
Ik heb gezien dat het hier al een aantal keren in is besproken, maar ook ik heb problemen met paypal-betalingen in de xbox one store.
Ik krijg de volgende melding bij betalingen:
"Use a different way to pay"
"We couldn't get authorization for this. Try a different or new way to pay. If you have more questions, ask your bank."
Ik heb een videotutorial gevolgd op YouTube (
http://www.youtube.com/watch?v=AMSlx1olGOg .) Deze houdt in dat ik een fake amerikaans adres op heb gegeven op microsoft.com en deze vervolgens heb moeten koppelen aan mijn Paypal-account.
Op mijn Xbox One kan ik mijn Paypal account ook gewoon zien in de lijst van transactie methodes.
Ik heb mijn Rabobank-account al gekoppeld aan mijn Paypal, het geld op mijn account omgezet naar dollar maar hij doet het nog steeds niet!
Ik heb wat gelezen dat het paypal-adres verandert zou moeten worden naar hetzelfde (amerikaanse) adres wat Microsoft en Xbox geregistreerd hebben staan. Dit is mij echter tot dusver niet gelukt omdat ik mijn land niet kan veranderen, ook niet wanneer ik een tweede adres wil aanmaken.
Ik vraag mij dus af of iemand snapt waar het fout kan zijn gegaan. Moet ik mijn Paypal-account echt op buitenland zetten? Heb je dat zelf ook gedaan?
Heb me al aardig suf gestaart op alles, vandaar dat ik het maar hier neerzet! Sorry voor de lange post en alvast bedankt voor het helpen!
Klik om te vergroten...