Gebruik je de Kinect lean feature en head tracking voor BF4? Zo ja dan is dat het probleem. Als je die uitzet dan werkt de game dvr wel goed. Heel apart dat wel.
Er zitten idd rare dingen nog in de X1! Zo ook erachter dat als je de TV input op automatisch zet, dat je dan geen 5.1 sound kan instellen. Krijg je een foutmelding. Echter als je de TV input handmatig op HDMI zet, dan doet 5.1 het wel!??
Instellingen, wifi , juiste wifi ingedrukt houden, bewerken, proxy inschakelen. Alsjeblieft. Send with Tapatalk HD for Android
HAHA, gisterenavond wilt mijn vriendin de xbone uitzetten, zegt die xbox off, en ik van haha zo gaat dat toch niet, maar wat blijkt, hij ging gewoon naar het afsluitvenster. _0/
Nou die van mij leeft zijn eigen leventje lijkt het. Wat fatsoenlijk Xbox On zeggen is direct aan, maar je kunt Xbox Off of Xbox Turn Off zeggen wat je wilt hij doet niets..
Nog meer mensen die battlefield uit Duitsland gehaald hebben? Kan je hem dan wel in het Engels instellen aangezien op de doos staat Duitse taal???????
Ja klopt maar hoor het toch graag van meerdere aangezien het spel 60 euro kost en het och een risico is. Vandaar. Op de doos staat namelijk ook Duitse spreektaal
Bestel m dan gewoon vanuit engeland dan ben je zeker Maar iedere game die je koopt heeft altijd het engels er ook in staan, maakt niet uit waar je m koopt duitsland,frankrijk, nederland, belgie, alleen vanuit china ofzo zou ik niet kunnen zeggen. Dan krijg je misschien zo iets te zien 我们中文班的同学都很喜欢中文。大部份的人中文都学得很快。我们有两位中文老师,一位姓王 en das niet zo makkelijk denk ik
Dat kan ik je niet vanbuiten zeggen, vriendin zit een soap te kijken dus kan zelf niet effe kijken Maar bij je settings kun je ergens aanvinken dat je hem uit kunt zetten met spraak. Misschien dat dat niet is aangevinkt bij jou. Moet je is effe kijken.
Sorry, blijkbaar kun je dat toch nergens aanvinken, dat was voor de tv uit te zetten als de xbone uit gaat. Krijg je m nog altijd niet uit?