haha nee, maar de X (guide) knop ingedrukt houden werkt wel, zal me vast wel een keer lukken via de voice command
ben vandaag naar kleve geweest.... zat xboxen op voorraad maar alleen het FIFA pakket.... bij thuiskomst met smart de xbox uitgepakt... maar wat blijkt... controller werkt niet.. valt steeds uit en gaat niet meer aan... zit je dan met je xbox... bij xbox aangemeld en kan hem opsturen of effe terug rijden. Opsturen ben je hem sowieso 30 dagen kwijt ofzo.... baal echt enorm zeg
Waarom je Xbox opsturen? Je kan ook je controller opsturen en dan sturen ze gelijk al een nieuwe. En dat duurt ook geen 30 dagen.
Ik las vandaag dat ze ook geen verzendkosten vergoeden op accessoires. Misschien ben je beter af als je het zooitje gewoon omruilt in Kleve.
Ook ontving deze email na het invullen van het reparatie verzoek... Dus moet ik hem nou opsturen me controller of niet??? We have received your accessory service request. We will ship you a replacement product within the next 10 working days, and we’ll send you a confirmation email when your replacement product has left our service center. No further action is needed at this time. Need further assistance? Contact Xbox support: • Get help on-line by searching for answers to your questions. • Join........
"No further action is needed at this time" Dan hoef je ook niets te doen he, denk dat ze je de nieuwe controller opsturen en zodra je hem hebt zul je jou oude controler wel terug mogen op sturen.
Zoek een tweede Xbox One controller. Waar kan ik hem het goedkoopst krijgen? Neem aan bij een van de Amazon webshops.
Mediamarkt of amazon, kosten evenveel. 54.99 Alleen als je zo een plug en play kit wilt kun je beter MM gaan daar is die maar 69.99 en bij amazon 79.99
WTF. Nedgame heeft ook nu import op voorraad. Maar ze vragen er 600 euro voor. http://www.nedgame.nl/xbox-one/xbox-one-console--import-/1020273009/
Voor mensen die geen credit card hebben is het natuurlijk een oplossing. Er zijn echter inmiddels ook internetshops die Xbox One's aanbieden voor lagere prijzen.
Dat kan zijn, maar volgens mij mogen ze hem toch nog niet verkopen hier ofwel? Ook fijn voor de andere winkels. Die maar netjes wachten op de release en ondertussen heeft iedereen m al gehaald in buitenland. Ja als je geen creditcard hebt kun je toch net zo goed naar duitsland rijden. Is misschien wel een heel ritje voor sommige maar maak je er gewoon roadtrip van.:b: /Mod Let even goed op Nick, dit is niet de eerste dubbelpost van je. Als je de laatste bent die reageert in de discussie, en je wilt nog wat toevoegen, klik dan even op deze Bedankt. Zal ik doen, niet gezien
Ik wil een Play and Charge kit maar heb geen CC meer. Redcoon heeft ze op voorraad zie ik, maar die durven 7 Euro verzendkosten te vragen