Hmm wel apart tenzij de NAW gegevens van de creditcard afwijken van de NAW gegevens in je account van Amazon. Als dat zo is dan kan ik me voorstellen dat ze willen checken of je over de juiste gegevens beschikt die bij de creditcard horen. Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Nee zou het ook niet doen, staat ook ergens in de handleiding dat je dat niet mag doen. Tenzij je misschien de eerste wilt zijn met een nieuwe RROD
Ik wil geen reclame maken (misschien een beetje wel ), maar ik verkoop mijn Xbox One plus wat attributen vanwege tijdgebrek.
Waar zou ik het beste een Xbox One met 2 controllers en Fifa 14 kunnen bestellen tegenwoordig? Amazon heeft alleen de optie voor credit card.
Ik was in Amerika, vandaar. Het was zelfs iets van 380 euro aangezien ze nog een kleine actie bij de Gamestop hadden. Ik vond het dikke prima
Waar kan ik een xbox one bestellen waar ik ook via paypal of ideal kan betalen. De officiële MS store laat dat niet toe, alleen maar credit card.
redcoon.nl , is wel 539 voor xbone met fifa excl verzend kosten lees ik, en anders rij is naar een mediamarkt in duitsland daar hebben ze er nog genoeg. Ik ging daar voor een gewone xbone en heb een box met fifa meegekregen voor maar 499, niets voor mij maar was gratis dus Edit: In de fnac in brussel liggen ze blijkbaar ook weer in de winkel
MM Herzogenrath, vrijdag jl. had geen bundle's meer. Andere filialen in de omgeving ook niet. Wel nog een antal gewone Xbox One's à 499€. Korting op spellen deed die niet voor me..
Vreemd dat je niet de normale versie kan bestellen maar wel die met fifa... Ik heb niks met voetbal dus dat spel zou ik dan gelijk verkopen. Maar ehh verder een goede site? http://www.redcoon.nl/B493881-Microsoft-Xbox-One-Console-Fifa-14_Consoles?xtmc=xbox one&xtcr=3 Iemand er al besteld? 48 uurs levering klopt allemaal?