Door m'n lack aan geld kan ik helaas niet alles kopen XD Daarom maar steeds van alles een beetje proeven en wat het lekkerst is blijf ik houden Ik verkoop en koop en verkoop en koop. De ps4 verkocht voor 600 euro xbox one gekocht voor 500 met 2 spellen.
Zijn die prijzen inclusief of exclusief verzekering of smeer je die niet meer aan? Maar MM NL kan dus niet gewoon die consoles van de Duitse MM inslaan? Ik dacht dat het een netwerk was.
Als ik nu een XBOX Live abbo ( via LiveCodes.nl ofzo ) aanschaf ... deze activeer op m'n 360 ... dan is deze ook gelijk geactiveerd voor de One? Ongeacht welke Marketplace of taal ik dan gebruik?
Nee. Het tegoed wordt per land geregistreerd. Ik heb bijvoorbeeld 5 euro op de Ierse staan en 20 op de Nederlandse. Deze tegoeden zijn dus gescheiden van elkaar EDIT: Zie dat Hybrid ja zegt. Misschien dat ik je verkeerd begrijp, maar ik kan bevestigen dat ik het tegoed op mijn Xbox 360 (Nederlandse marketplace) niet kan gebruiken op mijn Xbox One (Ierse of UK marketplace)
Heb het net headset adapter besteld bij MS.de. Alles goed gegaan met CC, afleveradres etc. Maar als ik nu bij aankoopgeschiedenis kijk zie ik niks staan en heb ook verder geen mail nog. Of duurt dat gewoon even?
Hmm heb nu wel een mail gelukkig. Maar als ik bij aankoopgeschiedenis kijk krijg ik wel steeds dit. "We are sorry, an unexpected error occurred processing your request. Please try again"