Net contact gehad met de chat. Hun geven aan dat er geen block is op mijn account, alleen dat het probleem zit in het feit dat de game hier nog niet uit is. Hij zegt dit is te zien aan de hand van je IP-adress.
Dit is gewoon region-locked, was ook op de Xbox 360 bij sommigen spellen... maak niet uit hoe je betaald ze kijken naar je IP adres.
Hoe kan dat? Ik heb gister zonder problemen Titanfall gedownload... En nu gooien men Region-locked erop? WTF zijn men mee bezig?
is men, niet zijn. En ik denk dat dit het begin van het einde is van het trucje om op de US marketplace dingen te halen.
Wat is er gebeurd Leis eerst nam je alles voor lief van MS en ging je slecht nieuws verdedigen en nu opeens dit. Vanwaar die ommekeer?
Ik vraag me af of ze alle landen hebben gelockt. Kan je dus ook niet meer uit Engeland, Ierland of Duitsland downloaden? Dan vraag ik me af of ze dan misschien bezig zijn met een launch voor Nederland en dat ze daarom alvast regio's locken. Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Die region block is onzin. Gisteren nog Titanfall gekocht. Het zit 'm gewoon in het US adres i.c.m. PayPal. Blokkade zal er wel afgehaald gaan worden.
Vanaf gisterenavond. Ik vraag me af of mensen die hun x1 op een euro land hebben staan, hier ook last van hebben?
Nogmaals de chat geopend en wederom hetzelfde. Ligt aan het feit dat de game nog niet uit is. Dus even geduld en dan zullen we het zien .