Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vond het al lang duren eerlijk gezegd ;).

2. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik denk dat Microsoft een ander probleem heeft.

Ik heb dinsdagochtend Titanfall gekocht via PayPal die direct aan mijn bankrekening verbonden is.
    Als ik dus iets koop met Paypal wordt het een dag later van mijn ING afgeschreven ipv dat ik geld overmaak naar Paypal zoals sommige doen.

Als ik inlog bij Paypal dan staat daar een ordernummer enz, daar staat ook dat de aankoop compleet voldaan en afgehandeld is oid.

Nou was het geld bij de vorige twee spellen die ik zo kocht een dag later afgeschreven, maar voor Titanfall heb ik tot nu toe nog niet betaald.

Of dit komt omdat Microsoft kort nadat ik hem aankocht deze hele service heeft geblokkeerd weet ik niet.
    Ik denk dat MS op één of andere manier dat geld niet kan innen.

Zolang ik er geen problemen mee krijg vind ik het prima natuurlijk. Zijn er nog andere die dinsdagochtend Titanfall hebben gekocht met Paypal waarvan het geld niet is afgeschreven?

3. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Ik probeerde het om kwart over 8 voordat ik naar mijn werk ging, maar toen lukte het mij al niet meer. Was ik nog flink pissig om 2 dagen:9

4. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Ik heb mijn bankrekening ook gekoppeld aan paypal (geen Creditcard) maar ik kon nooit niets kopen op xbone zonder dat ik eerst geld op mijn paypal had staan. Als ik er te weinig op had staan zei die dat het niet ging. Dus vind het wel raar dat die dat bij jou wel deed :confused:
    Zelf heb ik titanfall nog kunnen kopen, dinsdag rond half 10 gekocht, en een vriend van me om 5u s'avonds nog. Maar nu lukt het niet meer.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2014
  5. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vreemd, want ik weet zeker dat ik pas na 9 uur dat spel heb gedownload.

Ik denk dat ik Paypal al bijna 10 jaar gebruik en dat dat daarom bij mij wel ging. In het begin moest ik ook geld overmaken op Paypal en met dat saldo mijn aankopen betalen.

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Paypal doet er de laatste maand langer over om het geld daadwerkelijk te innen.
    Maak je geen zorgen, ze innen het echt wel. ;)

7. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Weet er iemand een goedkope site waar je gift cards kunt kopen voor de Xbox One? (United States) Ga erna gelijk mijn PayPal account opzeggen. Is ook waardeloos nu.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2014
  8. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Target

9. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Bedankt

10. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Paypal is niet waardeloos. Ga gewoon naar microsoftstore.com en zet die op us, inloggen en giftcards kopen met je paypal. Kunt giftcards tot op de dollar kopen. En natuurlijk aan 60dollar = +-45euro :) En je hoeft niets aan je paypal te veranderen.

11. Nephasth

Nephasth Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb jij inmiddels een code ontvangen? Ik nog steeds niet namelijk, is inmiddels al twee dagen geleden. Bij B-tender duurde het rond de zes uur dacht ik.

12. keesmetvlees

keesmetvlees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de informatie over Paypal betalingen zover, ik dacht namelijk al dat ik gek werd haha, net maar even besteld op Target ( 50 + 15 $ ) en hopen dat het dan snel binnen is!

Succes

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Klopt

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb die petitie getekend op Tweakers en dit is nu bekend.
    Denk nog steeds dat de console hier gewoon opeens is in Nederland in april zoals die leaker voorspelde op Neogaf.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  16. keesmetvlees

keesmetvlees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net 25 minuten geleden codes ontvangen en werken! helemaal top dat Target!

17. sydd

sydd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over die giftcards die jullie kopen bij bv Target. Als je die dan activeert op je xboxone, gaan dan die dollars automatisch naar de Amerikaanse winkel. Of kun je met je tegoed gewoon in iedere marketplace winkel kopen?

Hoe gaat dit eigenlijk?

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dus als je Xbox One nu kapot gaat, dan moet je minimaal tot eind april wachten totdat het gefixed gaat worden......
    En dat is een verwachting, dus niet eens een solid date. Er is nu iets meer "duidelijkheid", maar vind het echt schandalig hoe Microsoft met klanten omgaat.

19. sydd

sydd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet gewoon zo dat je wettelijk twee jaar garantie hebt. Dus als je dat ding morgen bij bv Media markt koopt, heb je gewoon twee jaar garantie. Immers niet iedereen weet dat dat ding hier officieel niet uit is, dus je koopt het in goed vertrouwen.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja bij de winkel wel garantie. Echter bij MS dus niet. En velen hebben het zelf geïmporteerd

Deel Deze Pagina