1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb 'm net ook gedraaid, na 12 minuten kon ik weer aan de slag.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    dus gamemania heeft er ook wel vertrouwen in dat MS die NL support snel weer opstart...

    en daarbij natuurlijk commercieel slim, want ze hebben de klanten die twijfelen over importeren meteen te pakken(kopen bij NL stenen retailer mét 2 jr garantie!) én halen nu al klanten binnen die anders pas in september misschien bij gamemania een console hadden gekocht!
     
  4. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    570 euro voor het titanfall pack, echt schandalig.
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    tja... zolang men niet durft/kan importeren en zolang onbekend is wat te doen met een in uk/duitsland gekochte xOne als ie defect gaat is dit logisch.

    vraag <-> aanbod bepaald prijs!

    Zeker omdat bedrijven als gamemania en mediamarkt een betere uitstraling naar het grotere publiek hebben als de meeste van de kleinere nederlandse importeer winkeltjes die je o.a. op marktplaats ziet.

    En mensen gaan er vanuit dat bij deze bedrijven de garantie altijd te claimen is ondanks wat MS beslist, je koopt immers bij een Nederlandse Retailer!
     
  6. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons in België kun je de Xbox one titanfall pack in "geen bedriegende winkels" ook krijgen tegen de prijs van 500 euro. Sommige winkels buiten het gewoon uit :)
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2014
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan zo een 1/2 dag onderweg en dan nog met lege handen thuis komen.
    Dan vind ik € 539 in Nederland geen enkele probleem.

    Er zijn helaas ook winkels die de bundels uit elkaar trekken om zo nog meer geld te kunnen verdienen.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2014
  9. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Thuis laten sturen werkt ook. Geen lege banden. Daarbij kun je bij redcoon gewoon voor 500 euro de xbox naar je huis laten versturen.
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik woon in de buurt van eindhoven, dus de grens is 30-40 minuten ;)
     
  11. vinny

    vinny New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox one kopen

    Ik wil deze week een xbox one in duitsland ophalen.
    Ik heb wel gelezen welke regio ik moet kiezen, maar ik heb ook geen xbox live.
    Hoe en waar moet ik dat halen/bestellen voor de eerste keer?? en werkt het kan ook direct??

    Weet iemand ook of je bij de mm in hengelo of game mania in almelo al
    spellen kunt halen??

    Greetz vinny
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de games en accessoires zien liggen bij de MM en Gameshoptwente in Hengelo.
     
  13. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Xbox live kan je gewoon hier in een winkel kopen, of via internet. Heb mijn live gekocht in dreamland winkel (belgie) maar op internet vind je goedkoper. Je geeft dan de code in en je hebt onmiddelijk live.
     
  14. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    dit vind ik nu echt schandalig, en dan nog een de prijs opdrijven!
    en ze zijn er wel erg laat mee! je zou wel gek zijn om nu nog je console bij GM te kopen! rij tot aan de grens en je scoort voor 499 euro!

    wat ben ik blij dat ik op 22 nov er 1 in frankrijk kon ophalen!
    hier in belgie geeft GM ook gedaan bij mijn, 70 euro voor een game, is echt van het goede veel!

    kocht 2 weken geleden THIEF voor 69,99 euro, een week later dacht ik breng hem terug naar de winkel, kreeg ik nog 25 euro voor, terwijl ze hem in tweedehands bij GM nog voor 55 euro verkopen, echt schandalig vind ik dat! heb hem dan ook maar weer naar huis meegenomen en verkocht voor 45 euro via een 2dehands site
     
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik was net bij de MM eindhoven enne.. ik heb er maar een kale meegenomen.. 529.

    Maar goed, als ie nu stuk zou gaan dan is t een kort ritje voor mij, en dat vind ik wel wat extra's waard.
     
  16. vinny

    vinny New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het dan zit met de garantie??
    Als hij kapot gaat moet ik hem dan ook weer naar de mm in duitsland brengen?? Kun je dan ook de xbox hier in twente ergens halen?
    Ik heb hem nog nergens gezien.

    gr. vinny
     
  17. sydd

    sydd Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet kopen in Duitsland, veel teveel gedoe met garantie. Pas eind April geven ze weer duidelijkheid over de reparatieservice in Nederland..
    Gewoon hier kopen is het verstandigste, denk ik..
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De winkels en online shops kunnen je hier in Nederland ook niet garanderen dat je de XOne heel snel terug hebt.
    Ten tweede zijn de XOne import consoles ;)

    Ik ben hem nog niet tegen gekomen in Twente want anders stond de XOne al lang hier in de kamer ;)

    Een vriend van mij heeft zijn defecte XOne terug gebracht naar de MM in Osnabrück.
    Na intern overleg heeft hij 2 dagen later een andere mogen ophalen.

    De MM in Duitsland denken dat de console ongeveer 6 weken weg is als zij hem moeten opsturen naar Microsoft.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2014
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey xboxworlders

    Ik heb een vraag,

    Gisteren heb ik bij Microsoft DE een Xbox One Stereo-Headset gekocht via Paypal

    http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One-Stereo-Headset/productID.296044900

    Echter zie ik deze wel afgeschreven bij mijn paypal maar nog niet in mijn aankoopgeschiedenis .

    Wel een email gekregen gisteren ervan
    Produkt-SKU: S4V-xxxx
    Produktname: Xbox One Stereo-Headset
    Einzelpreis: 69,99 €
    Gekaufte Menge: 1
    Betrag: 69,99 €


    Zwischensumme: 57,84 €
    Steuer: 12,15 €

    Gesamt: 69,99 €

    Iemand enig idee wanneer ik hem eventueel zou kunnen binnenkrijgen ?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Aankoopgeschiedenis is al tijden bugged volgens mij. Als die op voorraad is dan rond de 2 dagen ofzo. Je krijgt vanzelf een mail met een ups code als die verzonden is. :)
     

Deel Deze Pagina