1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Idd een nette prijs. Zeker omdat zij ook de garantie verzorgen en dit zelf ook duidelijk aangeven

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat ze sowieso al moeten doen. Maar ja. :+

3. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    daar heb je gelijk in, maar ben zelf altijd huiverig voor zulk soort dingen. Heb meerdere malen meegemaakt dat winkels me niet willen/kunnen helpen en me doorsturen naar de fabrikant

4. Tijmen!

Tijmen! Love to code!

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg er inderdaad ook een mailtje van binnen. Het word steeds aantrekkelijker.. :9

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In Duitsland is die al maanden €500 euro met Titanfall...

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt maar zijn ook veel mensen die hem liever bij een Nederlandse gamewinkel halen.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat is het verschil? Is dezelfde import. Met de garantie is er toch ook geen verschil toch?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nedgame geeft je zekerheid van garantie en een winkel kan om de hoek zijn. Niet iedereen woont dichtbij Duitsland. :)
    Is gewoon fijn dat Nedgame nu ook de gewone prijs pakt ipv er een stuk bovenzitten wat een beetje bs was imo. :)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar heb je zeker gelijk in. Zeker netjes van Nedgame.

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Even wat helderheid scheppen in de wir war aan info in dit topic omtrent importeren/live/ms points. Ik heb me er niet in verdiept, zeker niet in de ms points. Enige wat mij bijstaat is dat mspoints van de 360 NIET meegaan naar de one.

Een vriend van me wil de one gaan halen.
    de console is van engelse komaf. Hoe werkt het met een xbox live account ? moet hij kaarten kopen zoals bv de engelse pond of als hij hem instelt op usa dan de usa xbox live kaarten ?

11. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het gaat om het land waar je je locale op zet. Wil je iets kopen uit de USA marketplace, dan heb je een tegoed in dollars nodig. Wilde iets kopen uit de UK marketplace dan heb je giftcards in ponden nodig enz.

Xbox live is regiovrij.

Laatst bewerkt: 24 apr 2014
  12. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    Nou, het is bij mij een dikke shitzooi aan het worden. :mad: Als je je account op je 360 en X1 gebruikt raakt het mooi in de war. De video store op de 360 werkt nu ook niet meer, alleen via xbox.com op de pc. Op de X1 kan ik alleen games kopen, voor de rest nada.

13. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Dus als ik mijn account overzet van de 360 naar de one dan hou ik gewoon mn gold die tot september geldig is ?
    Maar als ik over 2 weken op mn nieuwe one zeg dat ik uit Nederland kom dan staat er waarschijnlijk niks op de marketplace dus moet ik een beetje liegen

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Je zet het niet echt over btw. Je gebuikt gewoon dezelfde gamertag en op die gamertag staat gewoon Live. :)

15. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Oke, thnx voor de info

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Krijgen de mensen die de Xbox One hebben geimporteerd in September wel een update? Dus dat je alles nederlands kan? Dat is eigenlijk nog het probleem niet maar meer of ik in September wel via Nederlandse marketplace weer DLC etc kan aanschaffen.

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja hoor, in September kun je gewoon je dashboard in het Nederlands zetten.
    En de Nederlandse Marketplace zal gewoon beschikbaar zijn.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Super! Thanks. Heb mijn Xbox One sinds zondag. Dus had nog even wat vraagjes haha.

19. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Maar als je de marketplace overzet naar NL dan staan je punten toch alleen op de US marketplace, gezien aanbod en kosten laat ik hem dan lekker op US Staan

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja alleen US is alleen via creditcard of niet? Die heb ik geen en ben ik niet van plan te halen.

Want wat gebeurd er als ik nu een game via de US koop als download ( stel dat roggel ik ff via iemand anders zijn creditcard ) en ik zet hem in September naar Nederlands. Is de game dan nog te spele?

Deel Deze Pagina