1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Had gelezen op xbw dat je ook de x360 versie van elke game kunt upgraden naar de X1 versie(moet hij wel op de x1 te koop zijn) voor 10 euro, wat ik zou doen is dan gewoon de x360 versie kopen en dan spelen tot de x1 uitkomt en dan daarop spelen :p

Alhoewel ik niet echt precies weet hoe het te werk gaat met het upgraden, iemand meer info?

3. MrBlueEyes

MrBlueEyes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen meer info, maar het lijkt mij dat je dan een digitale versie krijgt.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Eigenlijk zijn digitale versies wel veel chiller! Geen discs meer wisselen en alles lekker op 1 systeem. Daarnaast gaan er nu ook de geruchten dat je jouw digitale games ook kunt verkopen.

5. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    daar ben ik het geheel mee eens, maar er is één ding waar ik mee zit. Als ik digital only ga, zit dan na 10 games me harde schijf al vol. had geloof ik ergens gelezen dat next gen games 50 gb gaan zijn.

6. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online verkopen voor een prikkie en kopen van Microsoft voor de hoofdprijs -)

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Waarschijnlijk zou je dan ook gewoon games via serial kunnen kopen. Dus via greenmangaming, daar zou ik erg vrolijk van worden.

8. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Echt super gaar dat Microsoft die paypal betaling wel accepteert maar dat het gewoon niet kan. Ik heb hem nu laten annuleren maar ik moet nu zelf een nieuwe bestellen, hij is er volgens mij nog steeds maar ik kom nu niet door het bestelproces heen. Heel kut.

9. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Waar loop je tegen aan? Kan 'm gewoon bestellen als ik wil. Heb al een pre-order staan daar niet van. :+

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Met paypal wordt de order na een tijdje opeens geannuleerd.

- Tapatalk 4

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik kijk wel of er < 30 dagen voor release nog te bestellen is daar, dan moet t goed komen

heb ook al een ps4 aanbetaald dus zoveel haast is er nu ook weer niet bij

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Nou dan zou ik sowieso wachten op 2014 en de NL release van de X1. De meeste exclusives komen ook pas 2014. ;)

Ik heb alleen de X1 in de pre-order staan dus ik ben wel blij dat ik 'm in november al krijg uiteraard. :)

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb niks van PayPal gehoord, op een geautomatiseerd mailtje na dan (ze zouden binnen 72 uur contact opnemen....)

Wel heb ik vandaag mijn credit card binnen gekregen, gelijk contact opgenomen met Microsoft.de en ze konden mijn bestelling alleen veranderen door deze te annuleren en opnieuw bestellen. Ik kreeg te horen dat het verstandig zou zijn als ik een dag wachtte met het opnieuw bestellen, maar ik kreeg wel de garantie dat ik gewoon een XBOX in huis zou hebben @ de release :+

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Naar duitsland gegaan vandaag bij gamestop een xbox one cod ghost bundel besteld. Moest 30 euro aanbetaling doen, was er wel zeker van dat ik eentje heb op launch.
    Vrouw zei dat ze mischien ook nachtlaunch hielden.
    Heb er zin aan !

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Tof!

Heerlijk zo'n nieuwe console launch, jammer dat het allemaal uit Duitsland moet komen. :mad:

16. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Jaa das wel jammer maar kan de console toch gewoon op engels instellen zo niet moet ik maar duits gaan leren :p

17. ZeroDarkFive

ZeroDarkFive Member

Leuk Bevonden:
    0
    das ist nicht schwer noch :D

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Console kan je op Engels zetten, de game is waarschijnlijk Duits en wellicht kan je 'm ook op Engels zetten, maar Weet dit niet zeker. :9

19. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Ja had daar nog na gevraagd en zeiden van verschilt per game ene heeft wel gewoon engels andere niet.
    Hopelijk is die Cod Ghosts in die bundel gewoon engels dan besteld ik me games wel uit de uk ofzo weet ik zeker dat ze engels zijn.

20. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Hey Serv, kosten bundeltje in Deutschland?

Deel Deze Pagina