zijn er nog ergens anders webwinkels die in november leveren en waar de Xbox One nog niet uitverkocht is en waar je met ideal of paypal kan betalen ?
Is het ook mogelijk om naar een duitse winkel te rijden in oberhausen ofzo dat je direct via winkel bestelt. Of is het zo als je online niet meer kunt kopen dan bij de winkels zelf ook niet?
Normaal moet je zelfs in de winkel bestellen. Moest die van mij in de MM zelf in Aachen komen reserveren omdat ik direct € 30,- moest aanbetalen. Kon nogeens niet online.
Zal vast ook via de chat kunnen. Ben er gisteren ook in gedoken, maar het kan in ieder geval niet online zonder hulp van een medewerker.
Nee, ik had de keus tussen annuleren bij Amazon of bij Microsoft, omdat ik het bij Amazon wel zo kon doen (en bij Microsoft geen verzendkosten betaal), heb ik uiteindelijk Amazon geannuleerd. Wel een grote tegenstelling, bij Microsoft moet je er blijkbaar veel moeite voor doen, bij Amazon is het tweemaal op een knop drukken en de order is geannuleerd.
Ik had per ongeluk 2 orders via microsoft.de en die heb ik 2 weken geleden via de chat laten annuleren. Dat ging zonder problemen.
Zijn er hier nog mensen die er meerdere hebben besteld online? Ik zou er graag een willen bestellen maar overal is hij al uitverkocht. Het gaat om de Xbox One Day One Edition inclusief FIFA 14 dus. Als er mensen zijn die er om een of andere reden vanaf willen dan hoor ik het graag. Ik kom hem persoonlijk afhalen.
Ja veel hoger gaat hem ook weer niet worden dan heeft het namelijk niet heel veel zin meer Dus ik dacht 530 is een mooi bedrag toch
dixons heeft nog xbox one's heb ze net nog gesproken omdat ik overweeg er nog 1 te halen. ze hebben er nog 23 in totaal