Binnen 4 dagen krijg ik bericht of mijn aanvraag bij ING is goedgekeurd. Dan hopen dat ik op tijd ben met mijn bestelling.
Dat komt wel goed. Alleen dat duurt vier dagen, misschien word dan de creditcard pas verzonden. Dus misschien volgende week pas mijn CC. Weet niet of ze meteen bij acceptatie de kaart sturen. Ik maak mij het meeste zorgen over de voorraad, hopen dat hij nog beschikbaar is. Anders bied ik 600 voor iemand met dubbel exemplaar
Zijn er nog winkels die een Day One editie met FIFA14 hebben? Een vriend wil hem nog halen maar als hij hem haalt bij Amazon.fr krijgt hij dan een Franse FIFA14?
Amazon.de, Amazon.fr, Amazon.es heb allemaal Day one versies. Weet niet of je een Franse FIFA krijgt. Het is een digitale versie dus misschien als je download kijkt die gewoon naar je local en pakt die die taal. Maar heb niet veel FIFA gespeeld de laatste jaren maar volgens mij kon je altijd meerdere talen kiezen in het menu?
Zijn jullie er uit waar je het beste games kunt bestellen? Waar is de levertijd niet al te lang en is de prijs ook voordelig. Ik denk nu aan Videogamesplus. Amazon lijkt vrij duur. Iemand nog een betere suggestie?
Amazon UK is toch niet zo duur? Geen verzendkosten en de games zijn er binnen een paar dagen. 47 pond is 55 euro. UK zei ik ook niet. Die is al tijden uitverkocht. DE was ook uitverkocht maar vandaag stond die opeens weer op voorraad idd
En nu weer niet. Zullen wel de laatste zijn en gaat het misschien heen en weer omdat mensen ook cancellen.
Ja Microsoft Store zegt ook eerste dag levering, maar toch heb ik het gevoel dat we hem 3-4 dagen later binnen hebben...