1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Sowieso hoef jij geen zorgen te maken. Je hebt een paar keer gepreorderd toch?
     
  2. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik woon ook vlak bij Eindhoven... maar dat zegt helemaal niks. En ik doe niet zo panisch, Microsoft moet zijn gewoon beloftes na komen.

    Dus jij zegt we krijgen hem gewoon op de eerste dag binnen...?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jep. En ik hoef me helemaal geen zorgen te maken want ik rij 22 november 's ochtends naar Aachen om 'm daar lekker op te halen. :+
    Welke 'belofte' komt Microsoft niet na?! Heb jij 'm niet ontvangen op 22 november? Begin pas te zeuren ná die dag a.u.b.

    En je besteld 'm nog altijd zelf in Duitsland.. dan weet je gewoon dat je enig risico loopt. Je had 'm ook in een winkel kunnen bestellen, zoals ik en vele anderen en 'm lekker zelf ophalen die dag. Dan ben je van niemand afhankelijk.
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Even opgezocht betreft backorderd. Klikt niet positief voor de gene die deze status hebben.

    backorder Een bestelling van de klant die niet kan worden voorzien wanneer zij worden aangeboden, en waarvoor de klant bereid is om te wachten voor bepaalde tijd. Het percentage items nabesteld en het aantal backorder dagen zijn beperkt.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nogmaals. Dit is LOGISCH bij een artikel dat niet op voorraad is. En guess what! De Xbox One is niet op voorraad want hij is nog niet uit.

    Come on people..
     
  6. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja goed verhaal man! ik rij even naar Duitsland om een Xbox One te pre-orderen. Z'n eentje ben ik nou ook weer niet, wat ik bedoel is te zeggen dat Microsoft op hun site had staan dat je hem op de release dag binnen zou krijgen.

    Deze vent heeft helemaal gelijk!

    "I ordered my day one edition through the dash on June 13. Status has been "backordered" since then. I thought once the release date was revealed something would be added or changed, but nothing so far. I think those of us that ordered through the MS Store/dashboard have a right to be concerned due to this "backordered" status, even though the reps are telling us everything is fine. I don't understand why Microsoft is reporting order status in this way if your order is on schedule for release. Just makes anyone who preordered nervous and is probably causing all kinds of confusion and phone calls.

    The status should say "confirmed day one delivery" or something to that effect. I understand that this is an issue with Microsoft's order tracking system, and that displaying your status as "backordered" (even though you got in the first round of preorders) is the only way their system handles preorders. I can have 20 reps at microsoft tell me that everything is okay and I will get my order on day one, but I just can't accept that until my console is sitting on my doorstep. My gut keeps telling me they are gonna pull something at the end! They are going to say "sorry sir, your order is backordered until mid december. Your order has been showing the backordered status for 3 months sir, you could have cancelled at any time." At which point I will turn into the Hulk."
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo staat dit niet bij mij status dan?
     
  8. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is helemaal niet logisch, ze moeten bij zetten wie hem wel krijgt en wie niet klaar. Nu staat er BackOrdered en mensen gaan denken dat iets niet klopt en daar was ik er ook 1 van.
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je al contact opgenomen met MS DE over stand van zaken? Wellicht is dit een idee, om vanaf je zorgen te komen?
     
  10. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Tijd voor een oxazepammetje? :):
     
  11. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Wellicht is het handig om mijn vorige reacties even te lezen. Ik heb al 10x contact genomen met Microsoft Store Duitsland en Nederland.
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    :+.
    Komt er dus op neer, dat je niet verzekerd bent op de release een console?
    En mijn status is verder wel goed? Ik hoef mij dus geen zorgen te maken?
     
  13. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Precies ik weet het niet zeker of ik hem op de release dag krijg. Want de ene keer zeggen ze ja je krijgt hem op de release dag, en we hebben een warenhuis in Eindhoven... JA DUS?!?! en de andere keer zeggen ze kan 2 weken duren. Dus idd ik ben er niet verzekerd van...

    Kijk dat status staat bij iedereen... BackOrdered en als je links op de pagina gaat kijken staat er Status:Bestellung wird bearbeitet

    Je zult hem zeker wel krijgen, jij, ik en de rest. Maar de vraag is, op de release dag of over 2 weken?
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  14. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld op de releasedag of 2 weken na de releasedag.
     
  15. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Over 2 weken heeft niemand van ons een XboxOne-)

    Edit Sorry voor het niet editen van mijn post.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  16. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Want?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Omdat die niet over twee weken uitkomt. :+
     
  18. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja maar jullie snappen wel wat ik bedoel.

    Ik bedoel na de release pas.
     
  19. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Amazon.fr was ook day one delivery toch?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je die optie kiest wel ja. :)

     

Deel Deze Pagina