Ik heb nog twee vragen mbt het importeren. - Ik heb besteld bij Amazon.de en krijg daar Fifa 14 bij. Kan ik die gewoon activeren aangezien ie digitaal is? En kan ik dan ook gewoon Engels kiezen? - Zit er aan het hele importgedoe geen enkel risico?
Dit is vrij recentelijk nog besproken. 1 page terug. Wat noem jij een risico ? Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Ben met een vriend naar duitsland gereden en langs de gamestop gegaan. 30 euro aanbetaald, je kon daar trouwens ook je oude console inleveren en had je hem goedkoper. Trade-in | Een Xbox-console vanaf € 329,99 * Bestel een voordat u een Xbox en ons tegelijkertijd een van de volgende consoles: Een Xbox-console slechts € 329,99 bij het indienen van je PS3 500GB Superslim waaronder 3 games Een Xbox-console slechts € 389,99 bij het indienen van uw superslanke 12GB PS3 incl 3 games Een Xbox-console slechts € 359,99 bij het indienen van uw PS3 Slim 320GB / 250GB / 160GB incl. 3 spellen Een Xbox-console slechts € 409,99 bij het indienen van uw PS3 Slim 120GB incl. 3 spellen Een Xbox-console slechts € 329,99 bij het indienen van uw Wii U Premium Pack (zwart) incl. 3 games Een Xbox-console slechts € 349,99 bij het indienen van uw Wii U Basic Pack (wit) bevat 3 spellen Een Xbox-console slechts € 409,99 bij het indienen van uw XB360 Slim 250GB incl. 3 spellen En ben 30-8 geweest.
Ik denk niet dat als je Forza in Frankrijk koopt deze alleen in het Frans is. Ik heb nog nooit een Nederlandse game gehad die alleen Nederlands is. Denk dat het standaard in Frans begint maar kan je vast wel aanpassen Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Ja dat vraag ik me ook af heb tijdje terug paypal ingesteld daarmee kan je ook gewoon mee betalen toch ookal zou ik het op uk instellen
Dat is een inderdaad een goede. Ondanks ik al jaren PayPal gebruik, heb ik daar niet eens bij stil gestaan. Ben ook benieuwd of betalingen op de Xbox One Marketplace mogelijk is via PayPal. Aangezien het op de 360 kan, lijkt me sterk dat het op de One niet kan.
Waarom een bron? Paypal zit gewoon op de Xbox. Heeft niks met de Xbox te maken meer met Xbox Live en die blijft gewoon hetzelfde.
Wat een goede ideeën hier! Stom dat ik daar niet aan heb gedacht. Ik kan de Xbox gewoon in Duitsland ophalen
Ja dat is in principe wel vreemd. Helemaal omdat PayPal gekoppeld is aan een bankrekening óf creditcard.
Dat is raar dat ik mn creditcard niet kan gebruiken, maar dat is slechts totdat de Xbox ook in Nederland te koop is. Dan zet ik m toch gewoon weer op nl?
CC kan je niet gebruiken idd. Want je locale en CC moet hetzelfde land zijn. Komt die hier uit in Nederland en zet je daar je locale op dan werkt je CC gewoon.