1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0

    ligt er gewoon aan waar je woont. Dus als je in nl woont wordt alles vanuit een dezelfde depot geleverd . Dus maakt ook niet uit op welke amazon site je besteld. Scheelt veel transport kosten.
     
  2. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het zo werken?
    Waar ik nu naar toe wil gaan is, indien ze allemaal zouden verzenden vanuit hetzelfde depot, dan kan het onmogelijk dat amazon.fr zijn pre orders kan blijven aanvaarden voor de day one...
     
  3. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt is ook onmogelijk denk ik, denk dat elke amazone gewoon een soort voorraad (bv franse XO) heeft etc etc en dat in een depot gewoon allelei xbox one's liggen opgeslagen voor allerlei verschillende landen.
     
  4. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me niet hoor. De spullen komen toch gewoon uit het land waar je ze besteld. anders had Amazon.FR ook wel Day One delivery. EDIT: zie nu dat .FR dat ook heeft.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Amazon.FR heeft ook Day One Delivery. ;)
    Amazon.DE niet.
     
  6. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Puur afwachten dan maar. 22 november valt op een vrijdag en ik moet altijd in de weekenden werken (horeca). Overdag lig ik K.O. op bed en 's avonds kan ik weer aan de slag. Wat mij betreft maakt het dus weinig uit of ik hem een dag of twee later krijg. Het moment dat ik namelijk uitgezakt op de bank kan gaan zitten en in alle rust de boel kan uitproberen, is maandag.

    Maar dat zijn mijn woorden natuurlijk. Ik neem aan dat iedereen zit te trappelen op deze console (ik stiekem ook natuurlijk) en ik hoop dat iedereen, die er één besteld heeft, hem op de launchdag binnenkrijgt.

    Edit:

    Nog een vraag trouwens. Komt er op de controller ook 'Day One' te staan als je een Day One editie uit Frankrijk besteld? Ik hoop namelijk dat je dat niet in het Frans op je controller gestampt krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  7. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb hem ook bij amazon.fr (day one) besteld, en bij amazon.de gecanceld. Tevens mijn forza 5 gecanceld bij amazon.de, hier staat in beschrijving nu:

    Bildschirmtexte: Deutsch
    Anleitung: Deutsch

    Screen teksten: Duits
    Instructies: Duits
     
  8. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    das inderdaad 3X niks
     
  9. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Screen teksten veranderen als je je locatie verandert in bv engels sprekend land. In halo4 bv gebeurd dit al.
     
  10. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga in ieder geval het risico niet nemen.:thumbs:
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat was echt heel fout met Halo ;)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, maarja risico's zijn er altijd ;) en duitse screen tekst is toch wel minder erg als franse screen tekst...
    "druk x om gevechtgeweer op te pakken":F:
     
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Al sinds het begin van de Xbox 360 staat alles ingesteld op Engelstalig, puur om zo niet tegen die verschrikkelijke vertalingen aan te lopen. Zal waarschijnlijk ook wel met de Xbox One moeten.
     
  14. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch bevestigd dat je de taal op Engels kan zetten, snap het probleem niet. Importeren kan gewoon.
     
  15. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb forza ook niet besteld bij .fr :confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  16. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Gaat ook om de spellen en niet om de xbox zelf.
     
  17. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in Engeland bestellen en je hebt geen omkijken, niet moeilijk doen en bestellen in Frankrijk of Duitsland. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :cool:.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Alles is regiovrij dus ik neem aan dat je de console ook gewoon op Engels kunt zetten of welke taal ook maar ondersteund wordt.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zou handig zijn als we dat voor eens en altijd bevestigd krijgen.
     
  20. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft Nederland zegt dat de Xbox importeren mogelijk is maar ze raden het af. Want je zou de zogenaamde totale ervaring missen, hier doelen ze bijvoorbeeld op RTL XL.
     

Deel Deze Pagina