1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb al m'n games uit de UK besteld op Assassin's Creed IV na, die heb ik uit duitsland met de console en extra controller. Ik verwacht dat ik de game gewoon in het engels kan zetten.

    Ik denk dat hier mensen niet echt van wakker liggen, die krijgen we vanzelf wel :)
     
  2. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar Microsoft is natuurlijk genoodzaakt dit te communiceren naar buiten toe. Ik wil gewoon gamen zoals 99% op dit forum, die apps zijn misschien een leuke toevoeging. Maar meerdere medium hebben bevestigd dat een Xbox One importeren geen probleem moet zijn.

    Gewoon day 1 patch downloaden, Ierland of Engeland selecteren voor taal en raggen maar!
     
  3. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat klopt dus weer niet, want als de Xbox One in Nederland uit is kan jij die apps wel downloaden. Microsoft kijkt naar jouw IP adres.

    Die klantenservice van Microsoft (Store) moeten jullie echt niet serieus nemen aub.
     
  4. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het trouwens vreemd dat amazon.fr nog steeds pre-orders aan neemt en day one garanderen. Ik krijg hem zelf ook op 22 november volgens amazon.

    Het gaat over de eerste maanden als de Nederlandse marketplace nog niet online is.
     
  5. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je bij Amazon.fr Xbox One Day One besteld met je PayPal account, wordt het bedrag dan gelijk afgeschreven?
     
  6. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Amazon.fr accepteert geen PayPal, alleen creditcard is een betalingsmogelijkheid.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn momenteel geen site's meer waar je via paypal een One kunt bestellen. (voor zover ik weet)

    Als die er wel is, laat het ff weten :) we zijn op de redactie bezig met een importguide.
     
  8. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    En hoe zit het dan met de Creditcard? wordt het bedrag gelijk afgeschreven?
     
  9. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg het bericht dat op de 21e het geld word afgeschreven als de Xbox One verzonden is.
     
  10. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het bedrag wordt pas afgeschreven als het product verzonden is.
     
  11. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Oke... ik zit te twijfelen, ik heb nog mijn bestelling bij Microsoft Store Duitsland staan... maar ik weet niet zeker of ik hem bij Amazon.fr wel op de release dag binnen krijg....
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Van welke site?
     
  13. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je zelf besluiten, je betaald extra verzendkosten als je de console op de 22e in huis wil hebben.

    Amazon.fr
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb wel veel positieve dingen gehoord over de MS store alleen kunnen ze je inderdaad geen zekerheid garanderen.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Maakt mij op zich niet veel uit als ie 2 dagen later komt of 3.. Als ik 'm maar krijg, vind ik het allemaal prima! :b:
     
  16. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Amazon.fr bied die garantie wel als je bereid bent een paar euro meer neer te leggen.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je blijft afhankelijk van koeriersbedrijf. ;)
    Amazon kan 'm wel verzenden vanaf hun distributiecentrum, maar als hij dan nog ergens blijft steken bij het koeriersbedrijf ben je alsnog de pineut. :+
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het mooiste zou zijn dat ik hem met de release thuis heb, maar is dat niet zo... helaas dan maar een dag (of 2?) extra wachten. Wel vreemd dat Amazon.de deze service niet bied.
     
  19. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ga maar toch wachten... hopelijk krijg ik hem vrijdag binnen van Microsoft Store. Zo niet dan ga ik op die dag naar Duitsland.

    Ik geloof die Fransen niet...
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad, maar je hebt 'm ook besteld bij MS De store toch? :+ Ik mag ervan uit gaan dat MS 'm wel op tijd stuurt. De pre-order heb ik anders wel ruim op tijd aangeven.
     

Deel Deze Pagina