Beste winkel waar je Xbox One kan bestellen Neen totaal niet, wanneer je die ps4 zou bestellen, ga je een melding krijgen dat ze je een mail sturen met een mogelijke leverdatum. Dus totaal anders dan een exacte datum. En die day one is nu wel niet zelfde als een ps4 of gewone xbox one. Deze is gelimiteerd. Dus kan niet eeuwig blijven duren met pre orders
ach we zullen zien dan,wel raar dat amazon amerika de xbox in juli al was uitverkocht,de ms store in duitsland zelf ook al lang door hun preorders heen zit en dat je op amazon,fr/de iedereen lekker xboxen kan blijven preorderen
Ten eerste ze accepteren geen PayPal, Frankrijk is blijkbaar geen fanatiek Xbox land. Hybrid gaf ook al aan, heel Scandinavië heeft in Duitsland besteld net zoals Oostenrijk en Zwitserland. Alleen Belgen en klein deel van de Nederlanders besteld daar.
Beter lezen, bij amazon.de staat er duidelijk dat de mensen tot en met 14 augustus zeker de console hebben op launch dag. De rest krijgt hem zo snel mogelijk. Zelfde als een gewone pre order lijst als MM of GM En wel normaal zeker dat de Xbox uitverkocht is op amazon.com, het is gewoon het thuis land van MS
Ik heb mijn bundel op 26 oktober besteld en in de email staat dat ik die 23of 25 november binnen krijg, dus als we die email moeten geloven klopt van die 14 augustus ook niets
Nee geen Day one, gewoon een bundel samen met een code voor fm5 er was er ook een samen met cod ghosts, op Amazon. De want op de Franse was alleen die met fifa verkrijgbaar De bundels zijn trouwens niet meer te bestellen nu
Jij hebt dan het geluk gehad dat er andere hun xbox one pre order gecanceld hebben. Bij de normale xbox one staat het duidelijk van die 14 augustus. En dat jij hel maar hebt tussen 23-25 november is omdat ze geen day one delivery doen. Ik hen ondertussen al 2 mails naar amazon.fr gedaan en 2 maal bevestigen ze dat ik mijn xbox op 22 november ga hebben.
Waar zie je dat precies dan dat van 14 augustus,want als ik de normale xbox one in mijn winkelmandje stop staat er ook gewoon 23 of 25 november?
Laat ons hopen eh! Blijf stiekem ook bang. Dat ik hem bv niet de 22ste maar de 25ste zou hebben, zou me niet kunnen schelen. Maar dat ze hem effectief niet meer kunnen leveren in november, dat ze niet weten wanneer we eentje gaan krijgen of dat ze zoals bij de PS4 gaan zeggen uitgesteld voor de mensen vanaf die datum. Daar ben ik bang van en pas op het kan nog want het zijn nog 3 lange weken. Achja in slechtste geval bel ik heel Frankrijk en Duitsland af en vlieg ik met mijn auto wel naar daar. Ik heb het er voor over + heb op 22 november een dagje congé! Kan niet beter zijn
Ik ga echt zo hard lachen als er opeens na het opstarten in beeld staat: Sorry, your region is not supported yet!