1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. kirschned

    kirschned Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf net mijn xbox one bij amazon.fr besteld.
    hopen dat die er de 22ste is. ben gelukkig vrij die dag moet die alleen wel snel komen anders gaat het een hele lange dag worden!
     
  2. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Net deze mail gehad van amazon.fr!!!!\o/

    Dear Customer,

    Thank you for contacting Amazon.fr.

    I have well received your mail and I confirm you that the xbox will be delivered at your home on the release day on 22 nov.2013.

    Please note that, at the releasing of the item, we put our site up to date indicating the availability. This is the time for us to obtain a copy of this item from our supplier.

    When your package is shipped, we will send you an e-mail confirming the date, content and method of shipment. Finally, we will charge the amount of each item when the order is dispatched.

    We hope to see you soon on Amazon.fr.

    Cordialement,
    Ayush Raj
     
  3. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je aangekondigd in je een e-mail dat je in Nederland woont?
     
  4. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Yep, The Netherlands (pays-bas) en onder mijn eigen order een mailtje gestuurd.
     
  5. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws dus, ook voor mij want ik zat ook te twijfelen hoe ze dat gingen regelen. Binnen 24 uur uit Frankrijk naar een huisadres in Nederland.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt mij ook niet zo'n groot probleem, aangezien je best wel veel extra betaald voor day-one delivery.
     
  7. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Zavvi is ook lekker duidelijk bezig eerst vertellen zij dat de Xbox One gewoon wordt geleverd in Nederland en nu opeens weer van niet? Beetje raar maarja als je een one wilt bestel je hem gewoon bij Amazon.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Of je gaat de grens over ;), maar Amazon lijkt de beste optie op het moment te zijn.

    Ik kijk nu al uit naar alle pics van mensen met hun One :cool: nog maar 18 daagjes!
     
  9. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lig al op de deurmat 8)
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laten we niet overdrijven :+

    Maar november is sowieso een topmaand, 2 nieuwe console launches dus dat is sowieso erg tof!

    Direct een dikke backlog (2 games uit Engeland, 1 uit Duitsland en 2 digitaal kopen) het gaat een fijne winter worden.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben in November en December wel in Duitsland bedenk ik me net en ik ga toch voor de gein 's even kijken...
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    En dan eentje natuurlijk mee pikken. ^^
     
  13. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Weer een mailtje gehad van Amazon.fr

    Thank-you for contacting Amazon.fr

    I regret to inform you that we can only guarantee delivery for this product on the day of release in metropolitan France and Monaco, and not in the Netherlands.

    For delivery to the Netherlands, we offer the two following options:

    - Fast (2-3 working days)
    - Delivery in 1 business day

    This means that, unfortunately, you will not receive the product on its release date, but either 2-3 working days later if you select the first mode of delivery or 1 working day later if you select the second.

    Thank you for choosing Amazon.fr.

    Ai-je résolu votre problème?

    Si oui, cliquez ici s'il vous plaît :
    http://www.amazon.fr/gp/help/survey?p=A37GFFX0JUSXVJ&k=hy

    Si non, cliquez ici s'il vous plaît :
    http://www.amazon.fr/gp/help/survey?p=A37GFFX0JUSXVJ&k=hn

    Cordialement,

    Michael E
    Service Client Amazon.fr
    Nous nous efforçons de bâtir l'entreprise la plus centrée sur ses clients. Par vos remarques, vous nous y aidez.
    http://www.amazon.fr



    En Microsoft Store Nederland net gebeld die zeggen dat ze hem 20 of 21 november opsturen en heb je hem op de release dag, zo niet dan heb je hem ( 25 november )maandag of ( 26 november ) dinsdag zeker binnen.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2013
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik wil eigenlijk wachten tot er games zijn die mij boeien en ik wil die kut Kinect niet, maar ik denk dat ik met dit laatste pech heb. Ik kan er dan makkelijk eentje meepikken, alleen ben ik wel bang voor eventuele kinderziektes. Ik kijk wel! :p
     
  15. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Mensen die hem bij Microsoft Store Duitsland hebben besteld krijgen hem zeker binnen, maar de vraag is op de release dag of paar dagen later.
     
  16. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    3 mailtjes op een dag?:confused:


     
  17. Lali20

    Lali20 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is Duitsland 20km van me vandaan, dus ik kar lekker heen en weer. Maar ik moet dat ding gewoon hebben. Ik erger me dood aan die PS Network. Zo beperkt.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2013
  18. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Afwachten maar, geen touw aan vast te knopen. Hopen dat Amazon op 21 november levert, waar je eigenlijk voor betaald.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Correct, wat een blunder terwijl die datum al gegraveerd staat in mijn hoofd. Wat is jou verwachting Hybrid, of heb jij ook geen idee meer door al die verschillende antwoorden.
     

Deel Deze Pagina