Beste winkel waar je Xbox One kan bestellen Hou eens op met je waan ideeën over de release. Sent from my iPhone using Tapatalk
Oooh eentje is boos geworden, ik zeg dat toch niet, dat is wat Amazon.fr heeft gezegd maar nu blijkt dat ze maar wat roepen elke keer. Het is heel normaal dat je hem niet op de release "kan" krijgen, want het komt uit buitenland. Maar ik snap ook dat mensen 15 euro extra voor hebben betaald, ik ben zelf benieuwd wanneer ik hem bij Microsoft Store Duitsland krijg. En vanavond ga ik hem bij Amazon.fr ook bestellen, dus... chill!
Hahahah blijf het geniaal vinden dat ik mailtjes krijg van Amazon.fr terwijl ik geen mailtje meer heb gestuurd, maar toch erg vriendelijk van ze. Hello, Further to your email, I confirm you that we are able to deliver this item to your address by the 22nd of November as indicated on our website. However please know that publication dates are always subject to change at the discretion of the publisher. We will pre-order this title from our supplier, and expect to obtain copies directly following its release. Thank you for choosing Amazon.fr. Ik ga hem vanavond bij Amazon.fr bestellen, wat adviseren jullie, moet ik dan mijn Xbox One bij Microsoft Store Duitsland laten staan of annuleren?
Ja ik kreeg dus weer mensen die het niet "zeker" wisten... maar nu kreeg ik 2 mailtjes zomaar achter elkaar dat ik hem wel 22 November binnen krijg als ik hem nu bestel. Dat zegt ook wel iets over Amazon... vergeleken met Microsoft Store. Dus erg netjes van Amazon.fr Trouwens heeft iemand bij amazon.fr samen met hun Xbox One een spel ook bij besteld? Of kan je dat beter niet doen?
Ik heb m'n games besteld via amazon.co.uk omdat die nou'ja sowieso engels zijn, geen zin in Franse hoesjes