Ik ben er nog niet helemaal over uit welke console het gaat worden, maar mocht het de One worden, hoe schatten jullie de kansen in dat je een One kan kopen door even een media markt in duitsland binnen te lopen?
Valt wel mee, de day one editie zal wel uitverkocht zijn maar de normale editie is nog wel beschikbaar.
Haha, nou zo erg zal het toch niet wezen? ;-) Vergat er wel bij te zeggen dat ik bedoelde "op de dag van release even een media markt binnen lopen" Ps4 zal hem dit jaar wel niet meer worden, maar even een xbox one met forza ophalen.... nice ^^
Uiteraard, maar was benieuwd wat men denkt te verwachten bij launch. Kijk, het blijft gokken... alleen MS weet hoeveel Ones naar europa komen. Maar het is natuurlijk een fijn idee als men denkt dat er iig voldoende exemplaren met de launch aanwezig zijn.
Ik was ook van plan om maar Duitsland te gaan en eentje bij de MM te halen, maar toch heb ik de risico niet genomen en eentje bij Amazon.fr besteld.
Microsoft wou dat je als consument gewoon naar de winkel kon gaan om een One te halen. Waarschijnlijk lukt dit niet met de day-one editie, aangezien die bijna overal uitverkocht is. De kans dat het je lukt om een One uit de winkel te halen, lijkt mij best wel groot.
Misschien hebben ze tijdelijk stop erop gezet, gekeken wat de werkeleijke voorraad is? En anders ff mailtje sturen naar Amazon.fr. Dan weet je het werkelijke antwoord.
Ik zou me er niet te druk om maken, op deze manier ga je alleen nog maar meer apen en beren zien. Maar inderdaad als je het niet vertrouwt, kun je altijd nog een mailtje sturen of je moet hem maar uit Duitsland halen succes gegarandeerd.
Mediamarkt.de heeft ze ook weer. Vandaag een mail gehad van een games-boer uit Oberhausen. Hij krijgt helemaal gèèn One's! Hij vertelde me dat ik beter een kon bestellen bij een van de wat grotere bedrijven want de leveringen zouden schaars zijn! Familie is de MM in gelopen en die vertelde vrolijk dat ie er GENOEG krijgt. Daar maar even gepre-ordered dus.
Weet niet of dit al bekend was? http://majornelson.com/2013/01/16/xbox-live-region-migration-is-now-available/ Nieuws is van tijd geleden maar ik begon over te twijfelen of mijn points wel meegingen als ik van regio wissel naar Ierland.
Ze hebben wel gezegd dat ze het zouden supporten maar dat je niet de complete ervaring zou krijgen. Mooi om te zien dat het zo kan, al heb ik volgens mij m'n Xbox al op de UK staan.
Als ik vandaag de xbox one met mijn creditcard aanschaf bij Amazon, wordt het dan direct afgeschreven of pas bij verzending?