Als ik digitaal een game koop, en ik geef mijn neefje straks mijn 360 blijft de game dan op de xbox staan of gaat die mee met je account? ?
Aangekochte games in zijn aan account gekoppeld. Met xbox one is dat straks anders. Volgens mij mag je dan met 1 iemand delen.
Tekst is gewoon algemeen.. Console is niet echt gebanned. Microsoft heeft gewoon ingesteld dat hij tot kort voor de launch niet kan inloggen. Ban klinkt zo definitief.
Inderdaad! A few Xbox One’s have appeared in the wild November 10, 2013 1:50AM Due to a retail partner’s system issue, a very small number of Xbox One consoles were shipped to consumers before the 11/22 street date. We’re pleased to see the initial response to Xbox One has been so positive, but given we are still putting the finishing touches on our games, UI and online services, as well as confidential partner and media agreements, these consoles units will be restricted from connecting to Xbox Live until closer to our launch date. We love that @Moonlightswami is excited about Xbox One and we can’t wait for him to enjoy it closer to launch.
Ben even een paar dagen afwezig geweest en zie op wat eerdere pagina's dat het verstandig is om de Gold abonnement van Xbox Live alvast verlengen. Goed idee, dus ik wou zojuist de mijne voor drie maanden verlengen en toen schoot dit me opeens te binnen: Mijn huidige abonnement loopt af in februari 2014 en tot zover ik weet, wordt het bedrag van mijn CC pas afgeschreven op het moment dat de verlenging in gang wordt gezet. Zou dit complicaties opleveren op het moment dat de locatie van mijn Xbox One op Ierland staat?
Aargh, krijg ik ineens een mail van de MSstore: Mijn betaling doe ik via Paypal maar de mensen konden bevestigingen dat ik m'n bestellen gewoon binnen zou krijgen, nu krijg ik ineens dit... Vandaag/morgen maar even bellen, of heeft iemand hetzelfde?
Microsoft en communicatie naar de klant argh. Nou'ja ik bel de Nederlandse store wel even voor informatie, ik wil wel weten of ze € 500,- van m'n paypal af gaan halen of niet. (zeker aangezien de Xbox voor Fali is)
Komt goed, ik post het in de loop van de dag wel even. En ik maar denken dat alles goed geregeld was... -_-''
Meine duits is auch niet mehr was es geweest is. Maar ik denk even bellen met de Nederlandse klanten service het beste is.
Hey, Eerste post op het forum Ik heb dezelfde mail ontvangen, even met msoft duitsland gechat, deze mail zou per ongeluk verstuurd zijn, dus we zouden ons niet zenuwachtig moeten maken
Ik had liever gehad dat ze me de Xbox per ongeluk toegestuurd hadden . Nou'ja misschien toch maar ff bellen... just to be sure.