Ik heb een vraagje waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen . Als je uit andere Europese landen een Xbox One besteld, moet je hier geen invoerbelasting over betalen? Ik heb in ieder geval wel gevonden dat er geen invoerrechten betaald moeten worden omdat er in Europa vrij verkeer van goederen geldt. Alvast bedankt!
Bel 0800-0205934... :b: (Je kan vanuit Nederland niet naar een Duits 0800 nummer bellen. Bel dit Nederlandse nummer en ze kunnen je ook prima helpen.)
Damn, geen CC. Iemand meerdere pre-orders uitstaan waar ik er één van kan overnemen??? Sent from beyond.
Die heb ik vannacht ook gehad. idd kreeg ik ook eerst weer voor de tweede keer een mail dat mijn creditcard is verlopen
Ik heb op diverse forums al gelezen dat meerdere mensen deze 2 mails hebben gekregen. Maar goed het lijkt dus allemaal goed te komen, al zorgen ze wel voor verwarring.
Dacht al dat ik de enige was,maar ook ik heb vannacht die 2 emails ontvangen. Belangrijkste zinnetje was echter: Die Lieferung Ihrer Xbox One ist für den 22. November vorgesehen. Dus het lijkt erop dat het feest volgende week toch door gaat.Nu nog hopen dat amazon.uk BF4 en Ryse ook op tijd opstuurd.