Ik hoop het! Ben normaal niet zo wantrouwend maar wordt niet heel blij van de berichten op dit forum. Slecht voor de bloeddruk!
Toch raar hoe ze aan het werk zijn. Eerst uitstellen en dan zeggen dat je kan importeren. En dan iets meer als een week van te voren mensen bellen dat je het niet krijgt. Heb zelf nog niets vernomen maar ben er niet blij mee. Zo zijn ze mensen goed aan het wegjagen.
Dit staat uiteraard los van het feit dat Microsoft zegt dat je de Xbox One kunt importeren. Dat kun je ook, aangezien deze regio-vrij is. Importeren kan gewoon altijd. Dit gaat er om dat Nederlanders een console gaan importeren die hier gewoon nog niet verkrijgbaar is en ze zo blijkbaar de Duitse markt willen 'beschermen'. Hun verhaal over importeren blijft natuurlijk overeind staan.. dat staat er mijn inziens volledig los van.
Uiteraard. Maar daarmee hebben ze niet ineens gelogen over het importeren. Pas als de Xbox One opeens niet regio-vrij blijkt te zijn, dan ga ik uit m'n plaat.
Is het trouwens niet zo dat ze verplicht zijn om te leveren aangezien ze toch een soort van verkoopcontract met de koper zijn aangegaan? Ik bedoel ik ben zelf account manager en als ik een contract afsluit met iemand dat ben ik verplicht hetgeen uit te leveren... Dit zou toch ook hier zo moeten werken?
Je kan hem importeren maar het mag niet bij hun? Klinkt logisch... Geld komt uiteindelijk op dezelfde plaats terecht toch.
Gechat, maar ik moet echt MS Store contacten heeft hij erover. Bedankt in ieder geval. Morgen de slechte nieuws gaan aan horen.
Een bestelling is juridisch niet hetzelfde als een contract/overeenkomst. Maar toegegeven, het is allemaal erg vreemd. Imo kán msnl dit niet tegenhouden. Het riekt naar dwaling. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
is er kans als ik in december na duitsland ga en de saturn of en andere winkel binnen loopt en vraag of de xbox one er is wat denken jullie?
Negatieve reclame is ook reclame moet Microsoft gedacht hebben Nooit was het openen van mijn mail zo spannend.
Ik heb bij Microsoft Store Duitsland de Xbox One Day One Edition besteld ( 17.08.2013 ), betaal methode: PayPal. En ik zie mijn bestelling nog steeds op Microsoftstore.de staan... Ik heb het hier vaker gezegd dat die Microsoft Store niet te vertrouwen is, elke keer krijg je een andere informatie. Ik vind het echt klote voor de mensen die hem niet krijgen ! Gelukkig heb ik nog altijd mijn Amazon.fr bestelling... stel als er iets gebeurt. Morgen kan van alles gebeuren maar we weten het pas aankomende vrijdag of het nou echt door gaat.
Aanvulling, mensen die in duitsland bij MS hebben besteld met een CC Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk