Er is er toch nog maar 1 iemand op dit forum bij wie de bestelling is geanuleerd? 550 en bezorgen graag
Tjee een paar uurtjes niet op dit forum gekeken en al weer een paar pagina vol met Ms ellende. Mijn bestelling staat nog altijd in de DE ms store. Besteld op: 28-8-2013 en betaald met cc status: backordered en Bestellung wird bearbeitet maar die status is al zo vanaf de bestelling Gelukkig nog geen telefoontje!
Mensen moeten niet bang zijn als ze naar Duitsland willen gaan en daar eentje halen, Xbox One Day One Editions zijn zo te zien uitverkocht, maar de normale versies zijn 100% te krijgen!!
Sinds deze week hebben de meeste winkels/online nieuwe pre-orders binnen. Amazon.fr/de/uk kan je de normale bestellen, geloof mij maar die kan je ook uit de winkel halen volgende week vrijdag. Weet je hoe slecht het gaat met de Xbox One pre-orders... Microsoft probeert het rustig te houden, maar ze weten het donders goed dat ze erg veel over houden.. Maar ik denk dat mensen met Credit Card de lul zijn... hoe hard het ook klinkt... echt klote!!
Als dat zo zijn dat ze ze niet aan de straatstenen kwijt kunnen hoeven we ons niet druk te maken over onze Duitse Preorder....
Geloof mij maar, het heeft helemaal niks mee te maken... Microsoft Store heeft 100% Xbox One's liggen! Wat de reden is dat die geannuleerd is voor de sommigen mensen.. zou ik niet weten, maar ze hebben genoeg Xbox One!
Hmm over die CC. Je kan je CC ook niet gebruiken als je aankopen op MP wilt doen straks. Zeg maar je CC moet uit hetzelfde land komen waar je je locale op hebt staan. Paypal is geen probleem. Misschien is daar de link.
Geloof ik niet. Dan had het ook gedonder moeten zijn bij amazon.de etc Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Amazon is natuurlijk iets totaal anders dan de MS store in Duitsland. Amazon is een winkel die gewoon een aantal Xbones krijgt, wat zij ermee doen en aan wie ze die verkopen heeft MS DE geen reet mee te maken.
True. Dus de gedachte dat het louter aan cc ligt is voorbarig. En trouwens, het is meen ik juist ms nl dat moeilijk doet/tegenhoudt?
Het is waarschijnlijk zo dat ze pas Preorder annuleren op het moment dat ze beseffen dat je uit Nederland komt(degene die nu geannuleerd zijn ze toevallig op het spoor gekomen), dat zal dus de 15de zijn wanneer ze op adressen gaan sorteren. Is maar een theorie *)
Ik moet voor kerstaankopen toch richting Duitsland dus ik zie wel, als de One of de PS4 dan beschikbaar is neem ik een van de twee dan gewoon mee.
Gellukkig nog geen annulering in mijn mail van Microsof.de, morgen is Dday Wat een stress met het openen van mijn mail
Waarschijnlijk zijn het gewoon de mensen bij Xbox NL die te laat zijn met het regelen van hun eigen box. Nu gaan ze de onze annuleren zodat ze zelf bij DE terecht kunnen.
Bij iemand die ik ken is vandaag zijn status verandert naar: op voorraad bij leverancier op microsoft.de
Bij m'n collega staat er bij status nu: wird bearbeited. Zowel links als rechts... Status backordered is dus weg....