Oooh... bij mij hebben ze nog niks veranderd, net even ingelogd op Microsoft Store Duitsland Xbox ONE Day One Preis: 499,99 € inkl. MwSt. Menge: 1 Status: BackOrdered Versenden Vorbestellung Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten. En links onder zie ik Status:Bestellung wird bearbeitet
Bij mij ook nog niks veranderd: Xbox ONE Day One Price: € 499.99 incl VAT Quantity: 1 Status: Backordered Send Pre-order now and get the Xbox one on the release date.
Maar niemand heeft dezelfde status als mij? Klinkt alsof ik in de pre-order van de pre-order zit . (nabestelling?)
Jawel, die status heb ik ook sinds 16 augustus (moment van bestellen). Engelse vertaling is echter als volgt: En linksonder staat (ook sinds 16 augustus.. nooit anders geweest):
(Microsoft Store Duitsland) Bij wie is het allemaal verandert nou? Want ik ben echt benieuwd... ik lees dat bij de meeste nog BackOrdered staat.
Ik sta op BackOrdered. Heb trouwens vernomen dat dit eigenlijk bij iedereen hoort te staan, gezien het product nog niet op voorraad is. De medewerker van de chat wist me ook te vertellen dat ik, als Nederlander, gewoon een One zou krijgen. Iedereen die een bestelling heeft gedaan voordat de One was uitverkocht op de Microsoftstore, krijgt een console op de 22e.
bij mij staat nu dit Status: bestelling wordt verwerkt Xbox ONE Day One Prijs: € 499,99 incl. BTW BTW Aantal: 1 Status: Op voorraad bij leverancier Sturen Pre-order voor pre-order en de Xbox een op de release
Mijn Xbox One pre-order in Duitsland net geannuleerd.. Wacht het eerst eens allemaal rustig af, totaal niet overtuigd van het kunnen van de console, daar ga ik dus mijn geld nu nog niet aan uitgeven.
17-8 besteld met paypal zie nu net dat alles weer terug gezet is naar backorder nu weet ik het ook niet meer.
Lees al tijdje mee, wat een gedoe allemaal zeg. Heb toevallig mijn preorder bij MS.de week geleden opgezegd vanwege aanschaf nieuwe PC. MS is niet goed bezig, heb altijd al xbox gehad maar nu klaar mee (voorlopig ) Had tegen beter weten in een PS4 bij amazon.de bestelt op 24 sept krijg net mail dat die alsnog tussen 30 nov en 3 dec geleverd wordt, gaan we dat maar es proberen