1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Er is helemaal niets mis met de Xbox One zelf, maar Microsoft Store klantenservice niveau moet wat hoger en ze moeten proberen wat duidelijker te zijn... ik zou zeggen Microsoft Store kijk is naar Amazon.

    Amazon klantenservice is echt top, bij hun Xbox One besteld en ze hebben tot nu toe alles duidelijk gemaakt. Bij Microsoft Store krijg je elke keer een andere info of ze weten het niet zeker maar roepen maar wat.
     
  2. mckeesju

    mckeesju New Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ben jij op de hoogte gebracht van de annulering?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft zelf geannuleerd. :)
     
  4. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds niet overtuigd welke games ik erbij ga halen. CoD is een zekerheid, jammer dat Garden Warfare nog niet uit is. Twijfel tussen Ryse, DR3 en Need for Speed Rivals.
     
  5. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Staat nog steeds In behandeling en backorderd. Waarschijnlijk is dit gewoon een storm in een glas water. Je hoeft je dus waarschijnlijk niet druk te maken.
     
  6. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou voor Ryse gaan, ik heb ook even zitten twijfelen tussen Dead Rising 3 en Ryse... maar Ryse is een nieuwe spel (IP), zoiets heb ik zelf nog nooit gespeeld.
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Gebeld en bij mij is ie geannuleerd. Waarom? Microsoft levert niet naar Nederland toe dus zijn de Nederlanders de lul om het zo maar te zeggen.

    Word naar Duitsland karren en daar kopen, mocht er nog 1 op voorraad zijn. Waar kan ik het beste kijken welke winkel?
     
  8. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn er nog niet meer mensen gebeld dan. Zijn hier pas 2 mensen die het te horen hebben gekregen en de dag is al bijna om.
     
  9. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Pfffff dat is echt klote man... en jij had ook zeker met CC gedaan?

    Heb jij zelf gebeld of heeft MS Store jouw gebeld?
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Zelf gebeld enn daarna terug gebeld door een hogere mokel die het slechte nieuws door moest geven.
    Zit echt overna te denken om gewoon te wachten met Next-Gen.. Wat een gezeik allemaal zeg, bah!
    Met CC overigens.
     
  11. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
  12. mckeesju

    mckeesju New Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als dit echt doorgezet wordt bij iedereen vind ik het ook belachelijk. Ze geven het een week van te voren pas aan. Nu kunnen we nergens een andere console vandaan toveren.. Zelfs geen PS4 die gewoon in Nederland uitkomt. Staat je order nog wel op je Microsoft Store bestellingsoverzicht of dat ook niet?
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Pff dit kunnen ze toch niet doen. Ik laat hem nog staan in de hoop dat hij toch wordt opgestuurd.
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7

    Yup, bestelling staat er nog wel. Nog niet geannuleerd.. Komt nog wel denk ik.
    Idd, het is echt bezopen van MS om zo klanten te benaderen en ook nog veelste laat. Voor de mensen die 'm wel geleverd gaan krijgen. Veelplezier ermee.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Whuuut? Echt? Wat een onzin? Zeiden ze eerst van wel?
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad. Ze zeiden eerst van wel dat het geen probleem is om het te verzenden naar NL. Koop nu nooit meer iets van MS ben er echt helemaal klaar mee !
     
  17. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad veel te laat. Als ze dat meteen in augustus hadden gemeld had je nog grote kans op een exemplaar van een andere website of winkel in Duitsland. Succes
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een week voor de release. Wat een debielen. Hopelijk niks bij Amazon.
    Zal imo niet logisch zijn als zij niet leveren. Maakt hun niks uit wie het koopt. Fingers crossed.
     
  19. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik verwacht dat we hem gewoon krijgen vanuit amazon.fr of amazon.de

    Waarom zouden ze hem niet opsturen...
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Eigenlijk niet heel gek, want als MS hun eigen product niet aanraadt om te importeren, is het krom als ze het wel zelf zouden exporteren. Maar zeg dan niet eerst van wel.
     

Deel Deze Pagina