Erg verschillend, heb wel eens binnen 5 min dingen binnen gehad, maar laatste keer duurde het 4 uur. Nooit langer dan dat, en het komt zeker weten aan.
Heb mijn xbox one op US account staan heb paypal toegevoegd dit ook te zien bij Billing op xbox one en tevens op microsoft.com en xbox.com. Ik kan er alleen niet mee betalen. Hoe kan dit? Als ik iets wil kopen staat hij er niet tussen.
Ik koop eigenlijk alleen via http://marketplace.xbox.com/en-US/ Dan kun je daarna gewoon in iedere willekeurige store op je xbox (us / uk / de ) de download ophalen en installeren. Mijn paypall staat trouwens gewoon als NL geregistreerd met mijn (geldige) adres.
Dit lijkt niet meer te werken? Iemand na de update nog in staat geweest iets aan te schaffen in de US store?
Nog even gecontroleerd maar als ik naar de nederlandse xbox.com ga en mijn acount gegevens controleer staat alles ingevuld met nederlands adres (Paypal, creditcard en factuur adres). Ga ik naar de US store dan staan mijn paypal en creditcard nog steeds met nederlands adres alleen billing adres is americaans. Zoek een willekeurig motel / restaurant om dubbele adressen te voorkomen. De bestelbevestiging komt dan wel weer in het nederlands.
Mocht iemand smartglass op je windows 8 laptop of windows phone 8 willen gebruiken .. zet dan even je regio op united states
Klopt het dat downloaden via de USA market place niet meer werkt? Ik heb alles geprobeerd maar het werkt niet. Zowel op de xbone als op xbox.com
PayPal of prepaidkaarten? Ikzelf gebruik prepaidkaarten en heb vanmiddag nog gewoon aankopen kunnen doen.
Er is helaas nog geen oplossing voor maar ik ga het straks even kijken of het gewoon werkt met mijn tablet in samenwerking met mijn xbox one NB net max gekocht via de us (dus het werkt gewoon)
Ik wacht nu ook ruim een half uur..zal maar wat meer geduld moeten hebben helaas Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Maakt het nou nog uit welke staat je invult als je games via marketplace wilt aanschaffen? Omdat ik iets las dat je schijnbaar in sommige staten tax moest betalen, en bij andere juist weer niet? En nog een vraagje: klopt het dat er aan je paypal een credit card moet zijn gekoppeld? Steeds als ik een betaalmethode wil toevoegen, en ik wil inloggen via de site van Microsoft dan krijg ik een melding dat ik een credit card moet toevoegen? Ik snap er niets van.. Of zou dit kunnen komen omdat ik nog geen geld op de rekening heb gezet? Ik moet dat even zeker weten, niet dat ik er zo geld op stort met ideal en het alsnog niet werkt.