1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Xbox One insteltopic (import)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Molly, 22 nov 2013.

  1. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Instellingen kan je altijd veranderen.

    Landinstellingen moet je als volgt zien: Je xbox profiel heeft een land (bij mij gewoon NL) en je xbox one heeft een land (US in mijn geval). Vanuit de locale van de one zelf kom je op de bijbehorende Marketplace (US dus). Ik kan je deze instellingen best aanraden, omdat de US Marketplace het goedkoopst is (dollarkoers).

    Qua online gamen ook geen enkele last gehad van lag, en downloaden van games gaat ook gewoon snel.
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan gewoon je nl account blijven behouden met je tegoed

    Zet je regio op Ierland of USA (USA voor goedkope games, heb je wel een (virtuele) creditcard nodig en paypal)

    Op Paypal kan je via Ideal je geld toevoegen.

    En als je kinect wil gebruiken zet tijdens het tunen je speakers even op zijn hardst .
     
  3. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem gisteren op USA ingesteld, werkt perfect. Creditcard is voor mij geen probleem en de prijzen van de games zijn natuurlijk mooi meegenomen.

    Kopen jullie de games trouwens gewoon via de Xbox One zelf of ook online? Online lukt mij namelijk niet via de normale manier want als ik op "Download Game" druk dan gaat ie naar de Nederlandse Xbox site en krijg ik de melding "De Xbox One Games Store wordt op dit moment niet ondersteund in je regio.". Nu kan ik gewoon gebruik maken van een VPN, maar dat is ook zo irritant. Kun je dat eventueel in je profiel wijzigen of ik mijn browser echt even via VPN op US instellen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2014
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Volgens mij wel, lekker overzichtelijk zo.


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  6. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik allemaal gedaan maar toch vraagt hij naar een credit card als ik naar paypal ga om te verifieren. Snap er niks van, men bankkaart is gekoppeld aan paypal dus zou normaal toch gewoon moeten werken he of niet?
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer eens een virtuele creditcard? Zoals v3cash

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  8. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10

    Ok, bedankt. Ga ik eens proberen.
     
  9. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat in eerste instantie met hetzelfde probleem zoals jij beschreef (cc kan niet worden gekoppeld). Nu heb ik vandaag mijn rekening bij PayPal bevestigd, daarna kreeg ik die foutmelding niet meer..joohoo zou je zeggen. Via mijn account nogmaals PP willen toevoegen, echter krijg ik dan steeds de melding dat de transactie niet kan worden voltooid (melding van luxembourg sral o.i.d.). Saldo is reeds aanwezig op mijn PP account, dus ook dat kan het niet zijn. Gebeld met MS, die zagen 10+ pending verzoeken staan, deze netjes verwijderd en opnieuw geprobeerd, maar nog steeds geen succes. Advies is 72 uur afwachten, echter lijkt het me niet dat het dan is opgelost. Een PP koppeling moet toch gewoon gerealiseerd kunnen worden. Weet iemand wat dit kan zijn? Zit hem dit in een instelling van PP?

    NB: ik heb nog geen enkele PP ooit gekoppeld gehad etc. Ik wil gewoon een nieuwe betalingsmethode toevoegen.
     
  10. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    PP gebeld, iets gedaan door de mw, en het is gelukt.
    Raar maar waar.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit: My bad.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2014
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe werkt dat nu met je paypal toevoegen aan een US locale.
    Gewoon zoals dat filmpje nog steeds maar enige verschil is dat je de aankopen nu moet doen via de Xbox site ipv MP?
     
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Nee je kan dan gewoon kopen op de MS store.. dus op je xbox one..

    heb het filmpje ook gevolgd en loopt hier als een trein!
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke. Maar dacht dat er iets veranderd was laatst? En dat het niet precies meer zo werkte als in de video. Of vergis ik me daarin?

    Edit: Blijkbaar niet. All good.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2014
  15. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Je moet je paypal toch kunnen koppelen zonder creditcard he? Men paypal is gekoppeld met men bankrekening maar als ik paypal wil toe voegen vraagt hij nog altijd dat die een creditcard moet hebben. Snap er niks van. Heb filmpje volledig gevolgd maar krijg het niet klaar.
     
  16. Nibbit88

    Nibbit88 New Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe ik die OneGuide aan de praat krijg? Ik heb m'n Xbox zover gekregen dat hij de volume van m'n homecinema kan besturen, dat hij m'n tv kan besturen en nu wil ik eigenlijk ook de OneGuide gebruiken, maar dat gaat dus niet, doordat het officieel nog niet wordt ondersteund buiten de VS. Maar misschien is er een workaround?
     
  17. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10

    Volgens mij nog niet mogelijk, anders wil ik het ook wel weten :D
    Denk dat we moeten wachten tot ie hier ook verkrijgbaar is (hoelang dat ook nog mag duren)
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2014
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik probeer het voor een collega ook te regelen en zijn PayPal te linken maar hij blijft op het eind vragen om hem te koppelen aan een cc |:-

    dus dan kan ik ook niet via de MS site een Giftcard kopen :mad:

    iemand een andere oplossing ?

    ps. hij heeft dus ook geen cc
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2014
  19. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Offgamers.com kan je gewoon codes kopen en.betalen met ideal of PayPal
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Vandaag de stappen uit de Openingspost allemaal gevolgd, maar als ik een game wil downloaden en wil betalen met PayPal zegt de console dat het niet kan.

    Paypal heb ik ook toegevoegd op de console en mijn paypal-rekening is aan mijn bankrekening gekoppeld.

    Iemand een suggestie wat ik kan nog kan proberen?
     

Deel Deze Pagina