Ok ik leg de spelregels even uit klopt het niet joene zeg het dan even.
Ieder team speelt tegen 2 keer tot de 5 tegen een ander team en 2 keer dus op dezelfde map. De eerste keer is het ene team host de 2de keer het andere team. Er wordt bij gelijk spel gekeken naar het aantal gewonnen rondes. Bijvoorbeeld team 1 wint op eigen host met 5-2. En team 2 wint op eigen host met 5-1 dan wint team 2 dus omdat ze meer rondes hebben gewonnen. Het team wat als eerste wordt vernoemd in het wedstrijd schema zal als eerste hosten. (dit zal niet uit moeten maken)
Verder wat zijn de settings:
*First to 5 wins ((2 keer)
*3 minuten per ronde
*Default weapons
*friendly fire staat uit
extra regel: ik denk dat iedereen het ermee eens is dat glitchen niet is toegestaan!!
In iedere poul zitten 4 teams. Van elke poul gaan in de eerste rondes de 2 beste teams door.
@connectiecutzooi: had ik het moeten filmen dat ik zat te kl*ten met die papiertjes ofzo? Deze 3 maps kwamen eruit. En ik weet niet hoe we het verder doen. Met alle mappen doorloten of deze 3 weglaten. Dat zien we dan wel weer. Maar vind je de maps niet ok dan? Persoonlijk had ik graag gridlock en fuel depot gezien. Mrjah he shit hapens...
@iedereen: 30 minuten moet tog genoeg zijn voor 1 wedstrijd mensen. Het is 2 keer tot de 5 rondes. Een ronde duurt maximaal 3 minuten. En is het erg als het uitloopt qua tijd?
Laatst bewerkt: 30 jan 2007