1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GoW toernooi {L!ve}

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Joene90, 12 jan 2007.

1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar :)

Misschien is het handig om het even in de beginpost te zetten. Scheeld waarschijnlijk een hoop (domme) vragen.

Zit nu niet thuis, maar als ik dat over een paar uur wel ben zal ik er even achteraan gaan.

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    aaaarg damn:confused::confused::confused: ik maak echt een uber domme fout. Een aantal spelers inclusief ikzelf spelen as zondag een pokerfinale over xbox live. DAMN DAMN DAMN

Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  3. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is fucked up... rond dezelfde tijd??

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Eehm jah technish gezien is dat om dezelfde tijd. :p Ikzelf heb gewoon net de tijden lopen verzinnen omg!

Ok de tijden zijn veranderd selectie 1 speelt vanaf 3 tot half 5 en selectie 2 speelt vanaf half 5 tot 6 uur. Even alles aanpassen in het schema 8)
    Let op Mochten er problemen zijn met de tijden. Dan kunnen teams natuurlijk met elkaar afspreken dat ze later op die avond spelen. Maar dan wel uiterlijk tot 8 uur. Want ik wil om 8 uur alle uitslagen binnen hebben.

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Oke, dan moet het inderdaad zo. Of je maakt een aparte poule voor degene die moeten pokeren, zullen er niet heel veel zijn. Dan kun je die poule 's middags laten spelen.

Gaat het om meer dan 4 teams denk je?

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    edit: is geregeld nu

7. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Die 2 teams gaan wel lukken, ook voor dit weekend geloof me. En zie me edit, is dat geen optie?

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt pm dan spammen we dit topic niet helemaal vol ;)

Het speelschema is af. De tijden zijn bekend.
    Maar Omdat Three kings Nl 2 teams heeft geregeld kunnen we tog spelen met 32 teams. De 2 reserve teams spelen dus nu vollop mee!!!^^

Ik ga nu de mappen uitloten. Alle mappen behalve raven down, zoals eerder gezegt doen mee in de verloting.

Edit//ik heb de mappen uitgeloot: simpel weg door ze alle 11 op briefjes te schrijven dicht te vouwen en door elkaar heen te husselen. (:D 8) ) Ik heb 3 mappen getrokken. Deze 3 worden tijdens de eerste ronde gespeeld.
    De mappen zijn: tyro station - Mansion - War machine.
    Iedereen speelt zijn zijn eerste wedstrijd op tyro station zijn 2de op mansion en zijn derde op war machine.

Voorbeeld speelschema 4 februari: (het speelschema is gemaakt in word) En als ik het neer zou zetten op het forum dan klopt het niet helemaal meer. is er iemand die veel verstand heeft van html en zin heeft om een tabel om te zetten in html? dan hoor ik het wel van je.

15:00 Team 1 vs team 2
    15:00 Team 3 vs team 4
    15:30 Team 1 vs team 3
    15:30 Team 2 vs team 4
    16:00 Team 1 vs team 4
    16:00 Team 2 vs team 3

9. Een beetje vreemd vind ik het wel dat jij, als deelnemer van het toernooi, ff de maps "loot". Ik weet wel dat je mede-organisator bent maar kunnen we voor die maps niet een random systeem gebruiken zoals bij gamebattles?

Ook weet ik niet of we wel binnen een half uur klaar zijn met de matches, maarja dat zien we dan wel weer ;).

Succes :thumbs:

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Team 31 (Gamer11)

I11I Thorax
    Spentmass
    Tjapuk
    o Fulgore o
    Semnar
    Solar1ty

11. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    mwah zoveel voordeel zou hij er niet mee doen connect,

denk wel dat je gelijk hebt dat 30 min te kort kan zijn.
    bij deze mappen kan het nog, maar als je straks rooftops of fuel depot hebt wordt het krap.

12. AridityNl

AridityNl Guest

Paar matties van skool willen ook nog als team erbij kan dat dan ? dan hebben we 32 teams ofzo dan hoefe wij niet als reserve.

Hier zijn hun tags
    Matta 10 NL
    Erwin1990 NL
    xXpoesjemauwXx
    pbaptista

13. Hoe zit het eigenlijk met de rondes per game, tijd per ronde en friendly fire? Worden er ook nog weapons geswitcht? Of is dit al gezegd..

14. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0

Waarom denk je dat iemand dat doet?
    Beetje vertrouwen mag wel... O-)

15. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    5 rondes per game, roundtimer 5min, friendly fire (nog niets over gezegd) en gewoon default weapons.

16. PureSpartan

PureSpartan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik het zeg, maar wat is dit slecht georganiseerd. Je flanst zo effe het speelschema in elkaar, omdat jij s'avonds niet kan doe je het maar s'middags. Verder word het allemaal niet op de 1e pagina gepost. Verder is voor mij ook niet duidelijk hoe er gehost gaat worden, de teams moeten het zelf maar uitzoeken??? Als je het zo regeld zal ik er niet van uit gaan dat veel teams komen opdagen...

Als ik jou was zou ik de 1e post totaal toewijden aan de details van dit toernooi en de speeltijden. Het is maar een suggestie...

Greetz,

PureSpartan

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik leg de spelregels even uit klopt het niet joene zeg het dan even.

Ieder team speelt tegen 2 keer tot de 5 tegen een ander team en 2 keer dus op dezelfde map. De eerste keer is het ene team host de 2de keer het andere team. Er wordt bij gelijk spel gekeken naar het aantal gewonnen rondes. Bijvoorbeeld team 1 wint op eigen host met 5-2. En team 2 wint op eigen host met 5-1 dan wint team 2 dus omdat ze meer rondes hebben gewonnen. Het team wat als eerste wordt vernoemd in het wedstrijd schema zal als eerste hosten. (dit zal niet uit moeten maken)

Verder wat zijn de settings:
    *First to 5 wins ((2 keer)
    *3 minuten per ronde
    *Default weapons
    *friendly fire staat uit

extra regel: ik denk dat iedereen het ermee eens is dat glitchen niet is toegestaan!!
    In iedere poul zitten 4 teams. Van elke poul gaan in de eerste rondes de 2 beste teams door.

@connectiecutzooi: had ik het moeten filmen dat ik zat te kl*ten met die papiertjes ofzo? :p Deze 3 maps kwamen eruit. En ik weet niet hoe we het verder doen. Met alle mappen doorloten of deze 3 weglaten. Dat zien we dan wel weer. Maar vind je de maps niet ok dan? Persoonlijk had ik graag gridlock en fuel depot gezien. Mrjah he shit hapens...

@iedereen: 30 minuten moet tog genoeg zijn voor 1 wedstrijd mensen. Het is 2 keer tot de 5 rondes. Een ronde duurt maximaal 3 minuten. En is het erg als het uitloopt qua tijd?

18. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is wel heel strak. Als 1 team wat later komt of als er problemen zijn (Dirty disc, Internet valt weg) zit je al meteen met problemen

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het probleem dan dan moet iedereen 5 minuten langer wachten OMG :D
    Mensen maak alsjeblieft geen problemen als die er niet zijn ok^^

Nou hier dan het speelschema de tijden en de spelregels. :
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=94834

20. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden: