1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat dit een discussietread was

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  2. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    idd
    ik vind het zelf ook minder dat explozives aanstaan met die drone heb ik zef geen problemmen. maar er word hier alleen gezegd wat ze mensen vinden en ze zeggen niet dat je meteen moet veranderen dus ik vind het zelf ook beetje overdrevenb dat DSF er meteen uitleg (ook wel mooi eigenlijk, meer kans om te winnen :))

3. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    hehe jah niceshit ik hoop dat rox ons terug zet ik keek er wel naar uit aangezien er goede clans meedoen.

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    @Kitsune, waar heb je je dan ingeschreven? Ik heb nergens iets over X3G gevonden namelijk.

@.N1c3sh1t..#. Tuurlijk is het een vragenthread, maar als je het terugkijkt, vind je dan dat DSF zich netjes opstelt?
    Het is altijd een mening van hun kant, dan reageer ik, dan is de kans op een trieste opmerking groot.
    Nog 1 ding, en voor de rest wil ik het prive houden, ook al doet dsf het niet. Als een clan zich met 2 teams inschrijft, maar nog niet weet wie in team 2 zit. Dan is het toch logisch dat ik alvast team 1 verwerk? Is het dan ook logisch dat ik de schuld krijg van hun miscommunicatie?

5. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    jah beetje te begrijpen maar ik had gepost van dat we alpha al wisten en bravo nog komt en dat charlie weg kon niet bravo.

sorry als post onduidelijk was ik hoop dat tenminste Alpha nog kan meedoen en plezier kan hebben.

6. DeathPsyco

DeathPsyco Stand your ground!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel met Rox eens, je kunt het niet eens zijn met de regels en dit melden... maar om nou door te blijven zeuren, je moet weten wanneer het genoeg is...
    nou ja het is Rox beslissing om jullie eruit te laten of terug te zetten ;)

7. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    jah is alleen nog maar hopen als we terug komen komt er geen gezeur meer en sullen we ons gewoon ana regels houden.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Juist, vind ik ook :)

Tsja maar als bravo nog niet duidelijk is, hoe kan je hem dan al wel indelen? Je hebt niks aan vage informatie, zo kan rox nooit goed weten hoe en wie hij straks allemaal tegen melkaar moet laten spelen omdat er nog allerlei halve bravo clans/teams zijn.

9. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    eerst ga je te ver... en dan is het ineens van: sorry, sorry, zet ons alsjeblieft terug we zullen ons aan de regels houdeO-)

beetje laat, denk je niet?

10. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nog even iets tussendoor...

Bij de derde Old Skool Staat (ON:cool: Dit komt omdat 3 ) een smiley code is. Misschien dat je een spatie ertussen kan doen. Ziet er dan wel beter uitO-)

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jongens jongens, dit is een toernooi helemaal door in ROX in zijn eentje opgezet. WIJ als clans doen mee, dus dan lijkt het mij niet meer dan normaal dat je je neerlegt bij de regels die de oprichter heeft gemaakt. Rox heeft zelf al aangegeven dat ideeën welkom zijn, maar wat DSF nu doet is heel veel pagina's blijven doorzeuren hoe belachelijk het wel niet is dat we niet volgens de Pro regels spelen, terwijl dit helemaal geen officieel toernooi is... :{

Rox organiseert dit vóór het forum, en er doen veel mensen mee die gewoon komen om lekker gezellig een toernooi te spelen met z'n alleen. Volgens mij mist DSF totáál het doel van dit toernooi, namelijk dat het voor de fun is. Willen jullie volgens de Pro-regels spelen en lekker proffesioneel doen, ga dan lekker aan die officiele toernooien meedoen die wel goed genoeg voor jullie zijn. ;)

12. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

een duidelijke waarschuwing aan ons had geholpen, maarja die kregen we niet

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt, ik heb echt noooooit gelezen dat jullie moesten ophouden met zeuren..........

14. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    Rox heeft meerdere malen gezegd (en niet alleen hij, maar meerdere mensen), dat het zijn toernooi is en dat hij dus de regels bepaalt...
    maarja als jullie door blijven zeuren, is zijn beslissing te begrijpen

15. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    pagina 11, 12 staan meerdere waarschuwingen...

16. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie wle of rox het doet.

sorry voor mensen met 2000 post dat wij de regels niet kennen heirzo.

veel geluk voor de rest als wij niet meedoen.

tegen de goede clans spelen we uit dit toournooi wel op GB zoals sefa chaos big boys nl en DFC (weet niet of de rest erop staat)

jammer dat het zo heeft moeten lopen discussie threaths zijn voor meningen wat jij vidn jammer dat dit hier blijkbaar niet kan.

17. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    je mening geven doe je eenmalig, niet telkens hetzelfde herhalen om Rox regels af te kraken

18. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    over de regels:

rox bepaalt het zelf hij organiseert alleen dit tournooi (wat ik waardeer anders was er niets) geen gaming webiste.

als je naar www.gamebattles.com gaat zie je pas wat eerlijke regels zijn aangezien die site veel gaming platforms ondersteunt en veel spelen en pas regels maken als ze dat met meerdere hebben besproken na een paar dagen op de game en niet in hun eentje.

sommige zeiden ook dat de regels nie egt lkkr waren maar hun durfde nie veder te discusseren dus slijmmde veel maar dat het goed is want waren bang voor wat ons is overkomen.
    je zal zelf zien dat het net oud en nieuw word met all die explosiven en een camping met die drones.

egt jammer dat dit hier gebeurt overal kan je zeggen wat ej wilt en soms word dan een goed idee opgepakt.

wat ik vind is dat hij meschien beter met paar mensen had kunnen kijken en overleggen. maar de regels zullen zo blijven dus zal er bij neerleggen om met die regels te gaan spelen.

19. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    als je die regels wilt, moet je of je eigen toernooi beginnen of op gamebattles.com gaan spelen...
    Rox zet zich helemaal in voor dit toernooi en dan kraken jullie het af... ipv dat je hem bedankt dat hij dit organiseert...

en de andere die het niet met de regels eens waren, melden dit zodat Rox het wist.... 1x is wel genoeg

20. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    geen probleem met tournooi maar als dit een discussie treath is w=verw8 ik dat je ook mag discuseren en niet eruit word gegooit

zo gaat het ook niet in 2de kamer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina