1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    ik regel wel vast match voor je tege ons :9 ;)
     
  2. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar zoals ik al zei kom het dan volges mij niet uit met de knockouts. Als er dan 4poules x 2teams= 8 teams doorgaan en 1 wildcard is 9. dan blijft er tussen 1 team over.
     
  3. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kan met alle aantallen een tournooi maken hoor!
    Stel er blijven er 9 over: is dit 1 mogelijkheid: 9 teams gaan erdoor, komen in pouls van 3, 3 pouls van 3 nummer, alle nummers 1 gaan door naar finale poul van 3, en dan de beste 2 spelen een finale
     
  4. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is er geen knockout meer....

    Als je het volgens Darkraver doet, heb je 5 poules, dus 10 winnaars, daarvan gaan er 5 door,als je dan nog een wildcard doet zijn er 6 en blijven er 3 over, dan kun je nog een finale poule doen..

    dan heb je iig knockout en poule



    maar we hebben nog geen 5e poule, we moeten nog 1 team erbij hebben ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    als we egt niet goed uitkomen en niet genoeg kunnen krijge voor 8 pouls kunne we 8 poules van 3 maken. dan kan je nog kijken of de eerste of de eerste 2 door gaan
    eerste 2 lijkt mij leuker want dan heb je 1 spannende knock out game meer.
    maarja rox je kijkt maar wat je met de tips doet. ik denk dat we beter kunne oefene dan ons druk maken over poules en regels. het gaat uiteindelijk om het spel
     
  6. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    ey,
    ff een foutje met naam het is raoul lc niet ic:p srry
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik zat bij hem in het team tijdens een Team Deathmatch vanmiddag, hij ging de hele tijd tegen me aan liggen als ik een sniperplekje had ingenomen, vrij irritant. :+
     
  8. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Vierde man die we voor X3G inschrijven is APOC Lucian. Hij staat nu nog bij niet ingedeelde members.
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Misschien was hij een beetje verliefd op je... :eek:
     
  10. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    rox vertelde mij dat wij nu bij reserve komen en dat er 4 teams nodig zijn voor nieuwe poul en dat er iets met wildcard kwam dus denk dat hij het wel heeft uitgezocht anders zou hj dat niet zeggen + hij maakt tournooi hij weet wle wt hij doet.
     
  11. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Er kan toch altijd nog een team gemaakt worden van de los ingeschreven personen? Dan zou de extra ''wildcard'' poule ook volzitten.
     
  12. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    goed idee dan zou het tournooi vol zitten en succesvol kunnnen beginnen.
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals Kitsune zij, ik zou graag ingedeeld worden bij X3G ik sta nu nog bij oningedeelde mensen
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  14. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil nie opdringerig zijn... maar morgen is het 20 maart. Dan zou de eerste ronde gaan beginne...
     
  15. Xun

    Xun Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    true.. maar de rondes worden gespeeld in de week van 20 maart... en rox moet vanmiddag er als het goed is weer zijn om al je vragen te beantwoorden
     
  16. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat rox bij zijn vander of moeder is hij vertelde me dat hij daar nog geen intrenet had en jongens rustig aan we hebben een week de tijd het is niet 20 maart maar in de week van 20 maart.

    ik denk dat hij hier snel weer zal posten.
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een ongeduldigheid :+

    Ik zal straks even de laatste aanmeldingen verwerken. Tegen wie je moet spelen is als het goed is al bekend, zorg dat je iig de leader daarvan in je friendslist hebt. Over een eventuele extra 'wildcard-poule' of dat elke poule er een team bij krijgt, horen jullie straks nog van mij.
     
  18. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    De captain van Dutch Force, Toxinshell NL, heeft al vele malen Friend Requests gestuurd naar de captain van Old Skool NL 2, Prime NL. Maar hij blijft de Friend Requests maar declinen. Toxinshell heeft ook al Friend Requests naar de andere members gestuurd maar nog steeds geen repons.
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, eventjes een vraagje aan de mensen die los ingeschreven zijn.
    Dit zijn:
    Seda
    BBE hannes
    BBE theone
    Snike NL
    Gompy NL
    Franko NL

    Wat willen jullie? Het is namelijk net niet genoeg om 2 teams van te maken en net te veel voor 1. Ik weet niet of jullie elkaar toevallig al tegen gekomen zijn op live, maar misschien dat jullie 1 team kunnen/willen vormen?

    De aanmeldingen zijn vanaf nu gesloten, maar voor jullie (en eventueel een team waar 1 van jullie inzit) houd ik nog plaats vrij. Ik wil het dan wel graag UITERLIJK dinsdag weten. Het liefst eerder natuurlijk.

    @Nukeshell, dat is natuurlijk niet de bedoeling :mad:. Heeft Toxinshell NL wel gezegd dat het voor het toernooi is? Misschien verandert dat de zaak nog wat ;). Als je problemen blijft houden laat je het mij maar even weten.
     
  20. Toxinshell

    Toxinshell Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    jep:9

    ik heb eerst bij de friend request voice gedaan dat het voor het toernooi is, later ook nog appart message gestuurd...

    Prime NL, captain van ON2, heeft mijn friend request inmiddels al 2x gediclined en nu is hij weer pending...
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina