Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de X3G clan

    Ik heb dus te horen gekregen dat veel members te komende tijd helemaal niet kunnen spelen. Ofwel de wars zouden bijna niet te regelen zijn. Op de grond hiervan heb ik het team compleet veranderd.

    X3G:
    Leader: KitsuneNL
    Marcelano
    Serious Siem
    Goatslayer NL

    Ik hoop dat het niet erg is. Wij hebben volgende week pas onse eerste war. Zelf vind ik het wel vervelend dat we het allemaal zo laat nog veranderren, maar ik kan er zelf ook niets aan doen.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  2. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Rox is een aantal dagen weg, maar ik denk dat het geen probleem zal zijn.
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok mensen, ik ben er weer helemaal :).
    Het nieuwe schema is bekend en staat in de info post, klikje hier bitte :+.

    Helaas is de eerste week niet zo best verlopen en moeten bijna alle wedstrijden nog ingehaald worden. Ik verwacht dat dit zo snel mogelijk gebeurt en in de toekomst hooguit in een bijzondere situatie voorkomt.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Ik geloof dat wij (DPSB vs. D06B) vanavond gaan spelen :)
    Moet Traxx wel zorgen dat hij terug is van het strand :+ (wtf doe je op het strand met 16 graden 8) :+)
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet of toxinshell nl het al heeft gemeld maar dutch force heeft met 50-21 en 50-13 gewonnen van oldskool. goed verlopen zonder problemen
    nowhere was 50-21 en die 50-13 was op fishing village
    edit:/ ik zie dat het al is ingevuld
    bedankt
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  6. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    @Prime NL, zou jij de foto's van de Match tussen ON2 en DF via mail kunnen sturen. Stuur maar een PM-tje dan zal ik me mail doorgeven.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  7. JeePee

    JeePee Guest

    @ DPSB en D06B,

    We moeten nou toch echt een keer een datum plannen hoor. Dit laat zo te lang op zich wachten. Ikzelf ben de hele week beschikbaar, dus mij maakt de datum niet uit, maar het moet echt zo snel mogelijk gebeuren. Anders is het ook zo lullig voor Rox. Dus Stefan en Mystery, PLAN WAT! ;)
     
  8. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eenst*

    Ik vermeld maar even overal de dagen waarop ik niet kan deze week :eek: zijn best veel dagen =\

    Dinsdag, hangt er vanaf, in principe kan ik wel die avond.. ( na 20.30 ) maar dan moet ik wel de hele dag gaan bikkelen met mijn ANW ... wat een zware opgave is :p

    Woensdag, na 19.00 niet meer -- reden : condoleance overleden oom.. ( vrijdag nacht overleden..:'-( )

    Donderdag geen idee, ga ik over vragen bij mijn vader tot wanneer precies de crematie van mijn oom is, ik kan waarschijnlijk die avond wel.

    Vrijdag, hele dag niet ! 31 maart jarig, in de middag klooten met vrienden en veel doen, in de avond klemzuipen op een feest.

    Zaterdag, hele dag wel.. alleen heb ik geen zin om 10.00 s'ochtends te gaan gamen na vrijdagavondO-)

    Zondag, ook hele dag wel.
     
  9. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Godver, heb ik GRAW, ligt m'n L!VE eruit.


    ( kut chello! ) De settings bleven hetzelfe, en ik heb gewoon geen L!VE.
     
  10. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de leader van DFC2 [DFC Mor Pilin] aan me friendlist toegeveogd, maar hij heeft dit geweigerd |:- Wij X3G moeten deze week tegen hun spelen. Als je een week van te voren weet tegen wie je moet spelen zou dat wel zo fijn zijn. Zeker omdat je maar 4 mensen mag opgeven en dus iedereen moet kunnen :{
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt nu een week om een match te spelen. Ik neem aan dat iedereen wel contact heeft met zijn/haar members. Dus dan moet het volgens mij in principe wel kunnen, want de members weten meestal van elkaar ook wel wanneer ze kunnen.
    Maar mochten meer mensen dit willen kan dat geregeld worden :+.

    Over de friendrequest. Heb je em verteld dat je van de xbw competitie bent?
    Mocht ie het blijven weigeren moet je het me maar melden.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is bijna Gefixt!
    Wordt zeker woensdag. (waarschijnlijk :cool:)

    Als die kerel van jullie nu gewoon ZATERDAG er was! ;)
    Njah, komt goed.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nieuwe captain van on2 meldt zich. do6b kom maar op :9
     
  14. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0


    Alvast Gefeliciteerd Occisor 31 maart ben ik ook jarig *)
     
  15. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    als dit zo door gaat hebben we nou al gewonne :p
    volgens mij zijn wij de enigste die hebbe gespeeld
     
  16. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag? heb je wel het bericht van mij gelezen onder dat van JP?

    Woensdag kan ik wat dan ook niet! ik ga ook niet zomaar een condoleance afzeggen, want dan maak je al gelijk duidelijk dat je geen respect hebt en dat je geen medeleven toont aan het overlijden van de oom...
    Ik hoop dat ik me nu wel wat duidelijker heb gemaakt... Mystery, je moet wel even informeren bij je members hoe en wat, je hebt het vorige week ook gedaan helemaal top, maar nu doe je het niet..:'-(

    Dankje, en jij ook alvast gefeliciteerd :) had jij trouwens ook problemen met het registreren bij The Night of Xbox Live? de registratie site herkende 31 niet met maart...
     
  17. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    We winnen toch wel:cool:
     
  18. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    haha ja dat had ik ook heb nu maar 3 maart ingevuld!
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, DPSA heeft ook zijn eerste schreden gezet in het toernooi :). Na een last-minute opvulling omdat er iemand ontbrak (lees net dat ie een spoedklus had) konden we toch 4 vs. 4 spelen. Toevallig hadden we allebei Rocky Cove als map, dus het beloofde zeer spannend te worden.

    In beide partijen zat het in het begin dicht op elkaar, hooguit een paar kills ertussen, maar rond het midden van de match kon DPSA beide keren een voorsprong nemen en in beide gevallen ook met de overwinning naar huis gaan.

    ON1 bedankt voor de mooie pot :). Hoop dat het hele toernooi zo mooi wordt, dan vergeet ik het geheel niet snel meer.
     
  20. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    was een leuke match idd, kwas niet geweldig bezig, maar gewoon nuttig. Khoop dat de andere teams ook snel hun matches inhalen/gaan spelen zodat dit toernooi zo leuk kan gaan worden als hij beloofde te zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina