1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hier ook!
    Want Zaterdag avond feest...

    @ Stefan

    Las je PM van gisteren, vandaag pas...:'-(
    Mjah, maakt ook niet uit. Doen we het Zondag spelen. Zo rond de middag.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Ok, Zondag middag dan (als ik niet in slaap val na het kijken van de F1 race zo vroeg in de ochtend :+) Alle squadmembers een gaatje vrij houden!
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jemig alweer uitstel, gaat lekker zo :p. Naja zondag maar ff kijken dan, en geef dit keer ff een tijd door, ik weet dat je het niet had gelezen maargoed :). Zondag dus met een brak hoofd graw doen, leuk :+
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Ik lees net dit in de PGR3 competitie thread:

    We hebben dus een vervanger nodig :eek: :'-(
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Rox wil vast wel een potje met ons meedoen.
     
  6. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Schiet lekker op zo... Het clangevoel is op deze manier snel weg als zowat elke clan iemand anders nodig heeft...:{
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Alleen is het nog steeds hetzelfde omdat iedereen lid is van de Dutch Pinguin Squad ;)
     
  8. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    maar omdat jullie nu weer zondag pas gaan, moeten wij ook weer wachten en lopen wij ook weer een week achter, kheb stefan al 2 friend request getsuurd met berichtje, maar die *** reageert niet, ik sloop die gast wel met GRAW
     
  9. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh, dan is het niet zo erg, maar t zou wel erg zijn als je iemand van een andere clan vraagd.
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    JIJ bent dus Superstar NL! Sorry, sorry sorry, dat had ik helemaal niet gezien, ik zal je meteen toevoegen. :) Ik dacht gewoon dat je iemand was bij wie ik eens in de room had gezeten ofzo, my bad. Je request staat bij mij nog steeds open dus ik voeg je zo wel ff toe.
     
  11. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die leader van DFC2 opnieuw toegevoegd, ditmaal wel iets ingesproken. Alleen hij is al een tijdje niet meer online geweest, toen hij wel online was reageerde hij niet. Nu opeens staat hij niet meer in me Friend list, dus lijkt het er op dat hij me weer verwijdert heeft.

    Ofwel de kans is klein dat we deze war nog kunnen spelen deze week. Die gozer heeft zelf ook totaal niets ondernomen, dus ik denk niet dat hij dit toernooi erg serieus neemt.
     
  12. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er in ieder geval niets meer van.
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, mensen een update en aanscherping van de regels.

    Ik verwacht voor zondagavond 21.00 uur een mailtje van ALLE teamcaptains. Dit om alle emailadressen te hebben en om te checken wie er allemaal het topic leest.

    De captains die mij niet gemaild hebben moeten OF een hele goede reden hebben OF ze doen niet meer mee.

    Vanaf volgende week zal ik strenger toezien op de planning van de wedstrijden en zal ik overal als bemiddelaar optreden. Ik stuur beide captains een mailtje en verwacht dan een mailtje terug met de tijden waarop hun squad kan. Dan probeer ik de match te plannen en deel dit weer mee aan de captains.

    Jammer dat het zo moet, maar blijkbaar waggelen hier te veel kneusjes rond die denken dat alles vrijblijvend is!
     
  14. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Goede actie ondernomen Rox... Als je het niet doet laten ze het verslinden en spelen ze de war pas over 3 weken ofzo. Op deze manier kan je het ten minste nog in bedwang houden. Good Job!
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Keej dan. Goede actie Rox. _O_
    Hoop dat het nu wel werkt. Er zijn tussen DPSB en D06B al zo'n 3 datums versleten. Het wordt nu echt eens tijd...
     
  16. Toxinshell

    Toxinshell Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn emailadres heb je ontvangen in een pm...
     
  17. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi zo Rox, eindelijk eindelijk schiet het een beetje op :)
     
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsjah, ik had gehoopt dat het niet zo strict zou hoeven, maar blijkbaar moet het wel :'-(. Volgens mij houden we alleen niet zo veel teams meer over. Maar liever 6-8 teams die wel spelen dan 20 die niet spelen :+
     
  19. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik helemaal met je eens. Ik heb ondertussen me email adres ook in een PM verzonden.
     
  20. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat je het zo zou kunnen doen dat degene die niet op tijd spelen gewoon 0 punten krijgen, dan houdt je iig genoeg teams over ;)...

    mare het is jouw toernooi, als je het fijner vindt op jou manier moet je het zelf weten _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina