1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Eindlich is de partij tussen DPSB en DO6B gespeeld.
    En ow, mensen wat was dit spannend :cool:!
    Uiteindelijk hebben beide clans een partij gewonnen.

    Rox weet de uitslag al, aangezien hij inviel voor TRAXX, maar ik post het hier toch even.

    DPSB-DO6B------> 50-41
    DO6B- DPSB-----> 50-38

    Beide clans hebben dus op de thuis map gewonnen.
     
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar het was weer een mooie pot :). Zat een mooie golfbeweging in de scores. Niet dat er duidelijk geowned werd vanaf het begin.
     
  3. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad....het begon goed bij ons in jullie map ( het was 21-8 )
    maar toen kwamen jullie terug ( en op een mooi manier ) en het werd uiteindelijk 50-41 voor jullie

    was een mooi werdstrijd.

    ( NOU DAMSTRAIGHT OP NAAR OLDSKOOL TEAM 2 );)
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Was idd een leuke pot jongens! :)

    We moeten vaker als DPS tegen D06 spelen, maar dan 8 tegen 8 met heel de clan, want we zitten qua niveau aardig dicht bij elkaar, en het spelen ging gewoon eerlijk en sportief. _O_

    Anyway, op naar de volgende clan :cool:
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Was echt vet vanmiddag. Mijn eerste potje ging wel goed, maar op Nowhere bakte ik er niks van. Ik had een redement van -7 :'-(

    Op naar de volgende war :cool:
    (moeten we trouwens nu niet al beginnen met plannen :+?)
     
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, ik vind het jammer dat er veel teams zijn die denken dat het allemaal vrijblijvend is.

    Helaas drukt dit voor de leuke teams ook een stempel op het toernooi. Vaak reageert de tegenstander niet eens. Daarom is er flink huis gehouden in het deelnemersveld en zijn alleen de mensen die aan mijn oproep voldaan hebben nog geplaatst. Dit betekent helaas dat we van 20 naar (op het moment van schrijven) 9 teams gaan en dat het toernooi dus sneller klaar is.

    De teams die nog doorgaan:
    DPSA
    DPSB
    DBG
    ON1
    DNS
    G&G
    X3G
    DF
    DS06B

    Ik zal de wedstrijden morgen bekend maken. Dan wordt ook de definitieve poule-indeling bekend. De basis van Battleground Charlie zal hetzelfde blijven en de andere poules worden samengevoegd.

    /Edit, de oude poule-indeling staat nog in de startpost omdat de zondag nog niet afgelopen is en ik anders die info helemaal kwijt ben ;).
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Had al verwacht dat er niets meer van kwam. Zie ook geen Chaos meer staan.
    Heb ook nooit met de teamleden kunnen spelen, of ik kreeg een reactie van wie ik was...
    Achja, ik vermaak me met DOA4 :).
     
  8. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Was zeker heeeeell erg spannend ... ik heb me ook vollop vermaakt :D waardige tegenstander ook :)
    Ik zat naar mijn mening wel een beetje te kloten, had al een week geen Graw meer gespeeld en er zaten 3 maten naast me ( die ook helemaal meeleefde met de spanning ze waren helemaal stil op sommige momenten :cool: )
    en ik word altijd nerveus als er iemand over mn schouder meekijkt, hoe ik het allemaal doe enzow.

    Bah wat is dit jammer zeg, majah.. het zal zo denk ik wel moeten anders leeft het toernooi amper..:'-(
     
  9. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik post hier effe een message.. ik ben zelf de teamleider van TSS.

    Ik leg het effe uit:

    1ste week moesten we tegen de '' Dutch Friends Clan 2''. Ik voeg die gassies dus allemaal toe aan mijn friends list en : Helemaal niemand komt online, voegt mij toe etc etc dus geen match.

    2de week: Moesten we ook tegen een clan (naam vergeten). Ik voeg ze dus ook allemaal toe. die clanleider komt online. Ik invite hem in de private chat en vraag van '' Wanneer willen jullie de match spelen voor XBW toernooi??'. Hij zegt '' Weet ik niet, we hebben vorigeweek ook niet gespeeld''. ik zei dus van '' laat het mij snel weten want wij kunnen bijna elke avond''. Vervolgens krijg ik dus geen bericht terug. 3 dagen geleden stuurde ik die persoon dus ook een message van '' we moeten nu echt iets gaan regelen''. tot op de dag van vandaag nog steeds niks terug.

    Ik weet niet wat er nog voor onze clan te regelen valt want ik vind het zelf namelijk een beetje oneerlijk dat we op dit moment niet meer in het rijtje staan omdat ik er alles aan heb gedaan die 2 teams in die week een match tegen te spelen maar geen bericht terug krijg en vervolgens het hele feest niet doorgaat terwijl als het aan ons had gelegen wel hadden gespeeld en lijtk het mij zelf reeel ons ook in het rijtje te zetten door de betreffende reden omdat ik geen contact heb kunnen krijgen of heb gekregen met de teams.

    Ik had overigens ook al gepost dat ik met dit te maken had een paar pagina's gelden.

    Dus wat gaat er gebeuren???
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De teams die nu nog in het rijtje staan zijn de teams die gehoor gegeven hebben aan de oproep die ik hier gedaan heb.

    Dan maakt het helemaal niet meer uit dat je tegenstander niet reageert, want daar ben je namelijk lang niet de enigste in. Het gaat er om dat je laat blijken dat je het topic volgt.

    Het gemakt waar je mij de schuld geeft stoort mij wel, maar ik ben de kwaadste niet. Als je mij voor vanavond 21.00 alsnog mailt/pmt kun je meedoen. Maar laat het wel een waarschuwing zijn!
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je had ROX ook even iets moeten laten weten.
    Hij heeft het duidelijk gepost in deze Thread.
    Het lijkt mij logisch dat wanneer je aan dit toernooi mee doet, je ook wel even deze thread in de gaten houdt toch?

    Verder
    @ ROX

    Ik zie dat de teams al een heel stuk zijn in gekort.
    Nu hebben we dus al tegen jullie DPS squad gespeeld (zie reacties hierboven :cool:)

    Telt die partij nu nog?
    Of eigenlijk niet meer, aangezien we nu toch een gehele nieuwe indeling krijgen.

    Edit:/
    Oké Rox was mij een post voor :p.
    Maar alsnog ROX, kan je mijn vraag nog even beantwoorden?
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die partij telt nog omdat alle betrokken teams nog meedoen :).
     
  13. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien Rox nog 1 herkansing geeft, post ik het nog ff (heel) duidelijk.


    Aan alle teamcaptains die het nog niet gedaan hebben. Voor 21:00 vanavond een e-mailtje of een PM naar Rox sturen met de mededeling dat jouw team nog steeds mee wilt doen aan dit toernooi. Als je dat niet doet voor de aangegeven tijd en datum, lig je er uit.
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik niks van dit toernooi wist. Naja rox doet het allemaal netjes dus hij doet vast wel een 2de:) Dan ben ik zeker wel van de partij ff damstraight inmaken enzo:) (lol mystery ik loop je te dollen):)

    PS: dit keer konden we tog niet meedoen aangezien 2 leden t voor mekaar kregen om het spel pas sinds afgelope zaterdag te bemachtigen.

    PS2: komt er nou nog een toernooi en je herinnerd je deze post pm me ff:) danku
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn ik vind het wel serieus klote dat oldskool totaal niets heeft laten weten van hun! Onze leider heeft ze zoveel gecontacteerd, altijd maar uitstellen die mannen. Damn! Nu kunnen we zelfs niet meer meedoen door die kerels,maarja, niet zo erg, Mystery X, WIN DIT TOERNOEI!!!:D
     
  16. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Boss, je kan nog wel meedoen.. als je nou ff op de posts van Rox let ;) moet drafe wel ff een pm VOOR 9 uur sturen.
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima als het aan mij ligt! Ik heb namelijk net een potje gespeeld en 15-2 als stats gehaald. :cool:

    Uhu uhu :9
     
  18. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het jammer dat sommige captains er niks aan doen ( ze schrijven zichzelf wel in voor het toernooi, maar ze doen niks eraan)
    dit is lullig voor sommige captains die van alles proberen maarja...

    ik vind het goed wat rox nu heeft gedaan ( complimenten daarvoor ;) )
    nu weten ze tenminste dat dit toernooi serieus wordt genomen ;)
     
  19. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Wil niet opdringerig zijn, maar worden er ,nav de verandering in de deelnemende teams, aankomende week geen matches gespeeld?
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @Boss, is het nou zo moeilijk om te lezen?

    @Nukeshell, dat is wel gewoon de bedoeling, maar zoals je kunt zien heeft het geheel iets uitloop gekregen. Vanavond wordt het schema bekend en contacteer ik de teams.

    @forza katwijk, geen probleem zal het veranderen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina