1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt rox.

    DBG zal er zijn

    hoop dat onze 4de member er ook zal zijn hijs al 6 dagen niet online geweest hoop dat er nisk ergs is met hem.

    anders zit er nix anders op dan helaas met een mand own te spelen en harder moeten proberen want wil wel de tegenstander nog zijn match geven.
     
  2. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanmidag de message's versturen naar mijn teammaten... Even vragen hoe hun er deze week voorstaan. het liefst zou ik zelf willen spelen op vrijdag/zaterdag/zondag als het zou kunnen voor deze week (door school). Ik voeg jullie ook vanmiddag als ik thuiskom uit school even toe aan de friends list, is wat makkelijker praten.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan iig op bijna elk moment wel. Maar uit ervaring weet ik dat één van onze members heel de zaterdag moet werken (misschien dat hij wat later in de avond nog wel kan) en dat ook iemand tenniscompetitie heeft op zondag (in de avond kan hij denk ik wel) maar ik zal alles ook navragen. :)

    Lijkt me iig handig als we hem deze week nog ergens kunnen tussenplannen.
     
  4. Toxinshell

    Toxinshell Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Mystery X (en Rox)

    Wij zouden zaterdagavond om 20:30 wel kunnen. Als iedereen van jouw team dan ook kan, kunne we deze tijd vastzetten.

    Dus post ff of jullie kunnen, zo ja dan staat de tijd meteen vast...
     
  5. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rox

    Ik heb geen mail meer van je gehad over de war van X3G en ON1 ook niet bij ongewenste post waar die de vorige keer stond.
     
  6. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    \\

    Wie Bedoel je van die 4? lijkt me dan Psycho, maareh ik verwacht hem wel weer online vandaag of morgen i.v.m. top spin 2, maareh als jullie mandown spelen, das wel wat minder joh.
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @Kitsune, klopt, heb alleen Taab gemaild omdat jij meer tijden genoemd had. Het proces is bezig ;)
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ja ik heb het in de groep gegooid en ik moet van twee mensen nog een reactie krijgen. Vrijdag is sowieso geen optie. Vanavond kunnen jullie niet en dus wordt het zaterdag of zondag. Zodra ik meer weet mail ik Rox.
     
  9. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan in ieder geval zaterdag en waarschijnlijk mysteru x en donald duck nl ook
    ik weet alleen niet of occiser nl zaterdag kan..
    maar mystery x zal nog wel wat laten horen;) _0/
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zaterdag wordt waarschijnlijk dan de Match gespeeld :)!
    Maar Toxin...
    Ik send je nog wel een voice message daarover...
    Komt helemaal goed.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Nou, Meneer Stefan en ik hebben zonet een Team Elimination potje gespeeld tegen G G Gl3nn en G G DaAn op Desert Gulch. Wij zaten in team rood, en hun in team blauw. Ongelooflijk hoe zielig zij spelen. Na een minuut of 3 stond de stand gelijk, en waren ze bij onze respawn plaats binnen gedrongen. Vanaf dat moment liepen deze twee G G members ons volledig te spawnkillen. Gelukkig waren hun skills niet van al te hoog niveau, en wisten wij ons er uit te werken. We keken toen al op tegen een onoverbrugbare achterstand. Niet lang daarna was het weer zover. G G DaAn probeerde direct binnen te dringen bij onze basis. En weer begon het spawnkillen.

    Ik moet erbij zeggen dat DBG het in een volgende clanmatch erg makkelijk gaat krijgen. Zolang er niet gespawnkilled wordt, weet ik zeker dat DBG gaat winnen. DaAn en Gl3nn waren welliswaar level 6, maar hun reactie vermogen was nog slomer dan een koe. Tijdens het spawnkillen hebben we ze meerder malen weten te killen. Ik kon me soms gewoon omdraaien omdat ze mis schoten of niet snel genoeg reageerde. Op het begin, en tussen de 2 spawnkill periodes in, liepen wij ook drastisch op hun in. Alleen waren wij zo vriendelijk niet verder te lopen dan de laatste heuvel. Iets waar zij nog wat van kunnen leren. Nu weten wij ook meteen hoe ze aan level 6 zijn gekomen. Echte GRAW verkrachters zijn het.

    Nu weet ik niet hoe ze zich gaan gedragen tijdens dit toernooi, maar ik wil wel zeggen dat ze extra in de gaten gehouden moeten worden. Zolang ook maar enige vorm van spawnkilling voorkomt vind ik dat ze uit dit toernooi geplaats moeten worden. Ze waren echt way over the edge bezig vanmiddag :{
     
  12. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    G&G komt niet opdagen heb hun leider toegevoegd maar si 2 uur geleden laatst online geweest terwijl hij een mail had dat het vandaag om 8 uur de match was.

    mijn spelers waren online ik upload zo ff het 1-2 mb fimpje van bewijs dat G G Gl3nn niet onlien was.
     
  13. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    g&g offline om 8 uur (opslaan als)

    iets groter als 1 mb is lage kwaliteit aangezien nisk beweegt kan je tog alles duidelijk zien op deze kwaliteit.

    jammer dat ze niet kwamen had er zin in.
     
  14. Toxinshell

    Toxinshell Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rox

    De matches DF-D06B en D06B-DF staan gepland op zaterdag 20:30 met instemming van beide teams.

    DF wenst D06B veel succes...
     
  15. CRAW

    CRAW Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook wel

    heey ik wil ook wel komen als er nog plek is hoor*)
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Euhm...
    Even goed na denken...
    "Neej", helaas niet meer mogelijk :cool:. INschrijvingen zijn namelijk al een tijdje terug voltooid.

    @ ToxinShell

    En wij wensen jullie heel veel suc6.
    Dat het een spannende pot wordt:).
     
  17. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag ben ik mischien onverwachts weg. Zaterdag kunnen we tussen 19.00 en 22.30 spelen. Een probleem is dat ik 1 iemand al meer dan een week niet online heb gezien. Daarom moet er mischien iemand anders mee doen, die dan ook voortaan zijn plaats in neemt. Ik wordt zelf ook moe van al dat gewissel, alleen ik moet gewoon mensen hebben die erg vaak kunnen en vaak online te berijken zijn.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  18. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    OEPS...
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  19. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan zaterdag ook om die tijd( en zondag niet) Marcolano is inderdaad geen week meer online geweest dus stel ik je toch voor om Rokkendoom daarvoor in de plaats te doen. Als dat kan. Dus dan is de crew Goatslayer, Rokkendoom serious siem en Kitsune nl en die zijn toch altijd wel online ergens.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Hoe laat gaan we onze match (morgen?) houden?
    Ik zou het liefst niet tussen 14:00 en 15:00 willen spelen, want dan is de openings race van de DTM in Hockenheim, waarin 2 vrouwen deelnemen :p

    Sorry dat ik gisteren je voicechat niet accepten Kiyoshu, maar ik moest helaas gaan, en was al bezig m'n xbox uit te doen.


    Edit:// Ik heb in een voice message te horen gekregen dat we om 7 uur onze war gaan houden. Nou komt dat voor mij een klein beetje vervelend uit, omdat ik elke dag naar m'n grootouders ga omdat m'n opa op ziektebed ligt en mijn moeder eten komt brengen. Ik heb aan m'n ouders gevraagd of we daar iets eerder naar toe kunnen gaan. Dat vinden ze opzich wel goed, maar het zou prettiger zijn als de war om 19:30 uur gehouden kan worden. Op deze manier weet ik in elk geval zeker dat ik op tijd aanwezig kan zijn. Ik hoop niet dat het een probleem is dat de war een half uurtje later gehouden wordt..?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina