1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW GRAW (360) Toernooi Discussie/vragenthread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rox, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    het is inderdaad wel een klote map ..
    maar ff oefenen met ons teampje en het komt wel goed ( hoop ik )
    @ mystery X we hebben altijd onze thuismap nog ;)

op naar de dutch navy seals:+

2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Oefenen hoeft niet... Tenminste; ik heb GRAW nog niet zo ontzettend lang gespeeld maar vermaak me kostelijk in het team van ROX. En zolang ik niet eindig met 30 deaths en 0 kills, vind ik alles best.

Ow, ROX, als je dit leest; bel me ff voor de statistieken. _0/

3. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het ff niet... volgendsmij heeft Marine het nog steeds over de map Dry Docks, en over het team : DNS...

:confused:

najah.. zal wel aan mij liggen :+

4. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Het was algemeen; team-work is natuurlijk wel belangrijk maar als je de controls van GRAW kent en een beetje tactisch nadenkt, hoef je niet zoveel te oefenen met je team op map X of Y om toch goed mee te kunnen komen.

Zoals ik aangaf; ik train ook niet al te veel en heb nog niet eens de singleplayer-mode uitgespeeld maar desondanks is het vrij snel op te pikken (misschien dat wat ervaring met BF2 en SWAT wel iets helpt).;)

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het ging er om dat je het toernooi ook best redelijk kunt spelen zonder dat je in trainingskamp gaat ;).

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    In trainings Kam is wat overdreven :cool:.
    Maar een MAP zul je toch moeten oefenen.
    Ik kan je vertellen dat je anders geen schijn van kans maakt tegen ons, in NOWHERE. (of klinkt dit té! :p)

Neej, maar een map als FISHING VILLAGE en DRY DOCK, heb ik nog geen 10x gespeeld in mijn leven.
    Dus het zou toch wel handig zijn, als je deze mappen redelijk kent.
    WEet je in elk geval, waarvandaan je mensen kan verwachten enz.

7. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @MAX en Rox: Ik kan je een ding zeggen en dat is dat training met je teammaten op de des betreffende map wel degelijk nodig is. Je zult tactieken met elkaar uit moeten wisselen om tot een overwinning te kunnen komen.

Ik dacht eerst hetzelfde, maar toen ik tegen Damstraight op Nowhere moest liep het toch wat anders dan we voorspeld hadden. En geloof me, ik ben niet zomaar een "Gamertje". En dus had onze Clan zich niet zo goed voorbereid (2 uurtjes geoefened) en bleek het fataal te zijn voor een overwinning.

Off-topic: Mystery X, je moet je signature bijwerken.

Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, eventjes een speelschema update (check je mail ook :+)

DBG-X3G staat op zaterdag 15 april 20.00 uur.
    ON1 speelt morgen om 20.30 een match.

9. marine robin

Leuk Bevonden:
    0
    het is inderdaad wat nukeshell en myster x zeggen dat je geen kans maakt tegen een team dat geoefend heeft ( durf ik te wedden ):+

je kan niet van een team winnen dat tactieken oefent en terwijl jullie samen komen en begint te spelen _0/ ( laten we het hier maar bij houden :cool: ;) )

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zoals ik al aangaf idd.
    Het is gewoon wel degelijk van belang :). Helemaal als je een map totaal niet kent, is het wel zo handig dat je die nog even met je clan leden oefent.

Off TOpic @ NukeShell

Je bedoelt TOP SPIN 2 erbij zetten?! :cool: (of iets anders)
    *gaat ik nu doen

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwha, wij van DPS Team B oefenen ook nooit samen omdat 2 van de 4 members GRAW geen eens meer leuk vinden! 8) :cool: En toch worden we niet ge-owned ofzo, het is idd beter als je écht veel oefent en taktieken afspreekt, maar op ons niveau..... :cool:

Wij komen niet verder dan: "Jullie 2 gaan via rechts, wij twee gaan via links" of "Hij zit achter je, HIJ ZIT ACHTER JE!!!" :+

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha! Toe stefan, duik achter dat grassprietje 8) Aaaaaaaah :+ Maarach we zijn ook echt een fun clan _O_ En dat maakt ons team juist zo sterk

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het met allemaal eens. Om echt ver te komen in het toernooi zul je moeten oefenen, maar je bent niet compleet kansloos als je niet ontzettend veel oefent (op je thuismap dan :+, uitmap win je dan niet zo snel)

14. marine robin

Leuk Bevonden:
    0
    maar we hebben tegen jullie gespeeld en we wonnen op onze eigen map en op jullie map stonden we 21-7 voor ....
    maar we gaven het weg doordat donald duck en occiser nl jullie op links bleven aanvallen anders hadden we waarschijnlijk wel beter gedaan ..

@ occiser nl en donald duck ik geef jullie niet de schuld van het nederlaagje;) ( we zijn een top team :+ )

15. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Hierbij wil ik verklaren dat X3G gewonnen heeft van ON1.
    Ik heb nog nooit zo leuk GRAW gespeeld
    Kitsune meld de rest wel

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik verklaar het met hem mee...dus beschouw het maar als een verklaring.

We zijn geklaard.

17. Kitsune

Kitsune Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben inderdaad gewonnen *) In het begin was het zeker spannend. Gelukkig is alles ook behoorlijk sportief gelopen.

Het eerste potje was als ik het goed heb 50 - 34 voor ons. Het tweede potje was 50 - 33

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik vond het potje in Rocky Cove wel gaaf, maar Fishing Village was echt kut hoor. Jullie waren een stuk beter, maar op een gegeven moment zaten jullie met zijn allen rond onze spawn plek en konden we geen kant op. Dat was echt fucked up...

19. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @Mystery X: Dat bedoelde ik ja, Top Spin 2 erbij zetten.

20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    SSSSSSSSSSSSSSSHT!!!!
    anders nemen we die taktiek over :p
    owh sorry doen we al }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina